Dramione!!!
Forum > Harry Potter > Dramione!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Blaire
Elev |
16 aug, 2011 19:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av evut: Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av evut: Jag gillar tanken på att Draco skulle bli typ snäll, men nej, det kommer inte att hända och dessutom gillar jag Ron och Hermione. Romione = ♥ Dramione = </3 Yesssss! Håller absolut med! 16 aug, 2011 20:07 |
|
Dramione99
Elev |
Draco och Hermione skulle vara perfekta tillsammans!♥
16 aug, 2011 20:32 |
|
si_tonks
Elev |
16 aug, 2011 20:36 |
|
Adina
Elev |
Jag gillar bara Dramione när de är med i en parodi, eller någon form av komedi-fanfic.
Jag gillar inte Dramione som seriöst par. :) 16 aug, 2011 21:28 |
|
accioron
Elev |
Jag shippar bara Dramione i AVPM, ok.
16 aug, 2011 21:40 |
|
Borttagen
|
Alltså det finns ju inget riktigt Dramoine?
16 aug, 2011 22:09 |
|
Louixe
Elev |
Skrivet av Adina: Jag gillar bara Dramione när de är med i en parodi, eller någon form av komedi-fanfic. Jag gillar inte Dramione som seriöst par. Håller med. Draco hatar mugglarfödda så det känns så otroligt onaturligt och fel... ![]()
16 aug, 2011 23:42 |
|
Knizzlare
Elev |
16 aug, 2011 23:45 |
|
celina
Elev |
17 aug, 2011 00:01 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen