Mugglisträff i Dalarna!?
Forum > Off Topic > Mugglisträff i Dalarna!?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ikka
Elev |
Kaaaaanske. Väldigt stort kanske. Men jag vill! Måste kolla hur lång tid det tar att åka dit, hur mycket det kostar osv.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
21 nov, 2011 20:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av cannedcorn: Jag kanske kan komma! Beroende på när och om någon annan från Stockholm ska dit. Det känns inte som att min mamma skulle låta mig åka till dalarna helt ensam x) 21 nov, 2011 20:47 |
|
expelliarmus
Elev |
21 nov, 2011 20:49 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Li: Jag ska till Dalarna på torsdag XD Nämen vad trevligt! Vad ska du hitta på här? ^^ Jag, Erfa och Eriskay ska hälsa på deras föräldrar över första adventshelgen without something there is no nothing 21 nov, 2011 21:32 |
|
expelliarmus
Elev |
21 nov, 2011 21:38 |
|
lillamymin
Elev |
Jag skulle faktisk kaanske kunna ta mig upp. Bara jag får för mor och far. dock är resetiden 7 timmar så vi får la se om det är möjligt. Men om ett datum kommer upp någon gång så ska det gå bra. Biljetterna är inte dyrare än vad de brukar vara till Stockholma.
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 21 nov, 2011 21:49 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Ohja! NÅGON SOM ÄR INTRESSERAD AV MUGGLISTRÄFF I DALARNA UNDER JULLOVET ELLER?!!?? she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 21 nov, 2011 22:00 |
|
Borttagen
|
WAIT.
Under jullovet eller våren? D: 21 nov, 2011 22:05 |
|
expelliarmus
Elev |
21 nov, 2011 22:23 |
|
Borttagen
|
21 nov, 2011 22:24 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen