Bra kompisar som förtjänar ett TACK!
Forum > Off Topic > Bra kompisar som förtjänar ett TACK!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Danzi
Elev |
Mina två bästa kompisar - Linda och Angelica. Har känt dom i flera år nu och jag är så glad att jag har dem. Vad vore livet egentligen utan dom..? Jag älskar dom! Tack för att ni finns! ♥
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
8 okt, 2011 17:24 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Tack till våran dator som funkar (ibland).
9 okt, 2011 13:33 |
|
Kintsugi
Prefekt |
TACK POFFE OCH BEA FÖR ATT NI ÄR VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER! ♥ ^_^ inte för att någon av dem kommer till att läsa detta men ändå.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 okt, 2011 13:36 |
|
Enchanted
Elev |
9 okt, 2011 13:40 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Tack till The Swedish Shortsnouts som spelar världens bästa musik!
9 okt, 2011 13:44 |
|
Borttagen
|
måste tacka lillebror, teddybear, junior, papabear, blackcat och eagle, ni är awesome
/cat 9 okt, 2011 14:00 |
|
Borttagen
|
Tack till min underbara vän som jag har känt ända sedan förskolan! Du är bäst! ♥
9 okt, 2011 22:02 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
9 okt, 2011 22:16 |
|
expelliarmus
Elev |
- trevor - Frida - popgrodan -
24 februari 2008 var dagen då vi träffades för första gången. Sedan den dagen har du varit den vän som ligger mig närmast hjärtat, trots att vi har haft våra up and downs. Jag älskar dig så mycket och jag uppskattar allt du gör för mig! ♥ Bästa du.
9 okt, 2011 22:20 |
|
leumas vän
Elev |
9 okt, 2011 22:22 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen