Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

trollstavar

Forum > Harry Potter > trollstavar

1 2 3 4
Användare Inlägg
blablablaa
Elev

Avatar


jag har gjort två

Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D

29 nov, 2011 17:42

lisetta1
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag har gjort en egen trollstav, ja, men jag brukar inte duellers med en.



samma som du

PUDELROCK ÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

29 nov, 2011 18:16

Freja
Elev

Avatar


Jag har en här hemma, jag hittade den i somras

Everything is Dramione and nothing hurts.

29 nov, 2011 18:38

Mr_Ollivander
Elev

Avatar


japp det gör jag!!

fuck the cistem

29 nov, 2011 18:51

lisetta1
Elev

Avatar


jag gör sona i slöjden

PUDELROCK ÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

29 nov, 2011 19:03

prongs
Elev

Avatar


jag gjorde det en gång när det var fotbollsmatch på skolan (asså fotboll? quidditch ska det vara!! ) och så gjorde jag så att jag styrde bollen och den kom rätt in i mål så att det bästa laget vann YEY

PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥

1 dec, 2011 13:32

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > trollstavar

Du får inte svara på den här tråden.