trollstavar
Forum > Harry Potter > trollstavar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
blablablaa
Elev |
29 nov, 2011 17:42 |
|
lisetta1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har gjort en egen trollstav, ja, men jag brukar inte duellers med en. samma som du PUDELROCK ÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 29 nov, 2011 18:16 |
|
Freja
Elev |
Jag har en här hemma, jag hittade den i somras
Everything is Dramione and nothing hurts. 29 nov, 2011 18:38 |
|
Mr_Ollivander
Elev |
japp det gör jag!!
fuck the cistem 29 nov, 2011 18:51 |
|
lisetta1
Elev |
jag gör sona i slöjden
PUDELROCK ÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 29 nov, 2011 19:03 |
|
prongs
Elev |
jag gjorde det en gång när det var fotbollsmatch på skolan (asså fotboll? quidditch ska det vara!!
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 1 dec, 2011 13:32 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen