Harry växt mest ??
Forum > Harry Potter > Harry växt mest ??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hhejanna
Elev |
2-3 helt klart :o
"I have always wanted to use that spell" - Minerva McGonagall 13 aug, 2011 11:56 |
|
grodan-boll
Elev |
mellan 2 och 3, asstor skillnad om man jämför 1 och 2
SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 13 aug, 2011 12:52 |
|
Wingla
Elev |
16 aug, 2011 01:16 |
|
Savi
Elev |
16 aug, 2011 01:28 |
|
Blaire
Elev |
Ja.....typ på 3:an.
Då märker man en STOR skillnad om man jämför med 2:an.
Heter Rainholly9 i pottermore
16 aug, 2011 01:29 |
|
Cailine
Elev |
16 aug, 2011 02:33 |
|
Abrakadabra
Elev |
16 aug, 2011 07:48 |
|
piuu
Elev |
16 aug, 2011 08:17 |
|
Winnetoutusse
Elev |
2-3
Av Cornelia Funke: Många böcker måste smakas på, Många slukar man, Men bara några tuggar man och smälter helt och hållet. 16 aug, 2011 10:33 |
|
Miss Black
Elev |
31 okt, 2012 10:19 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen