Sämsta filmen enligt er?
Forum > Harry Potter > Sämsta filmen enligt er?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
accioron
Elev |
Haha, jaaa, Goblet of Fire... Vad säger man? Allting är åt helvete i den filmen
9 aug, 2011 16:12 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av accioron: Haha, jaaa, Goblet of Fire... Vad säger man? Allting är åt helvete i den filmen heartbreaking, really
9 aug, 2011 16:13 |
|
Matildathulin
Elev |
Älskar Flammande Bägaren :O
Mischief managed 9 aug, 2011 16:15 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av expelliarmus: Alltså, är det bara jag som fullkomligt älskar HBP? :c Jag älskar filmen! Den är asrolig, skitsnyggt gjort och allmänt på en awesomenivå. Men den har ju inte vikten från bokens handling egentligen. Å andra sidan så skulle jag inte velat att filmen var annorlunda gjord för den som är nu är ett vackert mästerverk ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 aug, 2011 16:16 |
|
Fot
Elev |
Halvblodsprinsen. </3
9 aug, 2011 16:18 |
|
annawpotter
Elev |
Haha, många verkar vara emot 6ans film. Tycker det är en av dom bästa ♥
(Länk till min fanfiction om Lupin: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=6709) ![]()
9 aug, 2011 16:34 |
|
AnnisenPotter
Elev |
Hemligheternas kammare tror jag.
9 aug, 2011 16:37 |
|
Salem
Lärare |
^ :OOOOOOOOOO
tycker att PoA är en av de sämsta, även om man får reda på scheisse mycket i den. Hur kan folk tycka att Halvblodsprinsen är sämst? Typ en av dom bästa. Jag tycker däremot att DH filmerna är typ.. bäst..
9 aug, 2011 16:39 |
|
expelliarmus
Elev |
9 aug, 2011 16:43 |
|
si_tonks
Elev |
^håller med om att HBP är en av dem bästa ♥
den sämsta... jag tror att den jag tycker är sämst är Ootp ![]()
9 aug, 2011 16:44 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen