Musiksmak?
Forum > Off Topic > Musiksmak?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Margaret
Elev |
Jag kan lyssna på det mesta. Dock klarar jag inte rikitgt av Hip-hop och typ såndär techno/trance/house-musik(orkar inte ens bry mig om att lära mig skillnaden).
Men alltså, i mina spellistor på Spotify finns allt från Bullet for my Valentine, Escape the fate och Black Veil Brides till gammal rock som Alice Cooper och Iron Maiden till moderna pop till Cornelius Vresvijk till Ted Gärdestad till Panic At The Disco till MCR till Tokio Hotel till John Mayer, Vanessa Carlton och Celine Dion. You name it. ![]()
16 aug, 2011 20:59 |
|
Luna 1
Elev |
12 sep, 2011 13:40 |
|
childhoodlight
Elev |
12 sep, 2011 16:39 |
|
Borttagen
|
Jadu, lite allt möjligt.
Queen, The Beatles, The Monkees, Muse, The Ark, Timo Räisänen, MCR, Blur, Mando Diao, Harry and the Potters, Ministry of Magic, Jimmy Eat World, OK GO, Håkan Hellström, Broder Daniel. Sånna saker typ. c: 12 sep, 2011 16:43
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-12 kl. 17:26
|
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
Gillar dom flesta. Ändrar ofta smak när det gäller musik. Men nu så är det Bruno Mars, Ken Ring, Jon Lilygreen, Duran Duran och Queen.
Jag är son till Proffesor Snigelhorn.
12 sep, 2011 16:54 |
|
soratanaka
Elev |
Lyssnar på allt faktiskt. Finns alltid något bättre hos någon som man inte gillar alltför mycket. Är inte så mycket för vad som jag kallar industripop osv men annars helöppen.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 12 sep, 2011 16:55 |
|
MonsterCookie
Elev |
Wrock... Och Evanescence, OneRepublic, Secondhand Serenade, Simple Plan, samt lite lösa låtar hos lite random artister här och var
wolfstar deserved better. 12 sep, 2011 16:59 |
|
Borttagen
|
Oj, allt... haha nej. Men jag lyssnar på väldigt olika genrer men har mina favoriter i alla men några favoriter är: Green day, Adele, Melissa Horn, Håkan Hellström, Coldplay, Lady Gaga, Foo Fighters bara för att nämna några sedan så lyssnar jag väldigt mycket på soundtracks från HP och disney musik
12 sep, 2011 17:24 |
|
Borttagen
|
Indie och Alternative ♥
Jag hittar det mesta från filmer, klipp och tvserier. vart hittar ni andra musik egentligen? grupptryck eller sitter ni bara och söker runt på youtube? 12 sep, 2011 17:36 |
|
sten
Elev |
Lite indieband och sådant.
Arctic Monkeys, Markus Krunegård, Håkan Hellström, Babyshambles och The Libertines och Peter Doherty som solo, The Cure, The Smiths, Broder Daniel, Bon Iver, Coldplay, Laakso, The Strokes, The Verve, Last Shadow Puppets, OK Go, The Kooks, Vampire Weekend, The Wombats, White Lies, Pulp, Delphic, New Order, Joy Division, Glasvegas, Pnau, The Sleepy Jackson, Empire of the Sun, MGMT, Kent, Familjen. Almedal, Florence Valentin, Hästpojken, Eldkvarn, Lasse Lindh, Oasis, The Clash, Keane, Noah and the Whale, Fleet Foxes, Bright Eyes, David Bowie, Paolo Nutini, Damien Rice, Timo Räisänen, Sigur Rós, Antony and the Johnsons. Panic! at the Disco, My Chemical Romance, Veronica Maggio, Regina Spektor, gamla Lykke Li och lite Sex Pistols. Säkert!, och lite fina soundtrack, typ Alex Turner (till Submarine, men han är med i Last Shadow Puppets och Arctic satteeeh), och till Once. Och Beatles såklart. för alla orkar bry sig om vad jag lyssnar på. 12 sep, 2011 17:59 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen