De första filmerna
Forum > Harry Potter > De första filmerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Danzi
Elev |
De två första filmerna har jag så mycket barndomsminnen från, så självklart älskar jag dom. Allt är så nytt och alla är så små och gulliga.. jag gillar även deras skoluniformer då, tycker nästan mer om dom än de nya.
Två av mina favoritscener i den första filmen är när Harry kliver in i Diagongränden för första gången. Den är så mysig på nåt sätt och jag får gåshud varenda gång. Den andra scenen jag också får gåshud till är när förstaårseleverna åker i båtarna över sjön och får se Hogwarts för första gången. Det är mäktigt, och så vackert ^_^ ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
18 feb, 2013 14:53 |
|
Katla
Elev |
De första filmerna är de bästa!
♏︎ 18 feb, 2013 15:10 |
|
SummerQueen
Elev |
Alla var så söta då och ''trollerivärlden'' var liksom god. I de sista filmerna handlar allt (nästan) om Voldermort och ondskan.. Men jag gillar förstås alla filmerna!
SummerQueen 18 feb, 2013 17:44 |
|
hermione00<3
Elev |
håller exakt med!
18 feb, 2013 18:04 |
|
Hedwig96
Elev |
älskar de första filmerna ♥
18 feb, 2013 18:13 |
|
Borttagen
|
Ja de är bäst ju!
18 feb, 2013 18:33 |
|
lusianna
Elev |
ja jag älskar de första filmerna bäst.De är mysiga och alla är så små och söta. De är bara så mysiga. Alla filmer är bra men med de första är det nåt specielt med.
Lusianna 18 feb, 2013 19:23 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Jag verkligen älskar allt i Harry Potter! Filmerna är verkligen bra gjorda och jag tycker att handlingen funkar perfekt.
Filmerna är så klart bäst, men böckerna är ännu bättre då man kan leva sig in i dem! Imagination and dreaming is my life 18 feb, 2013 20:42 |
|
Dream
Elev |
Jag tycker i och för sig att alla filmer (för att inte tala om böcker!) är extremt mysiga (fast de två sista kanske inte direkt passar i den genren, och den sjätte tippar på gränsen ;'
Åh, nu när ni tog upp ämnet blir jag helt upprymd och suktar efter the Harry Potter beginning </3
18 feb, 2013 23:31 |
|
Borttagen
|
För mig var det ju då allt började och sedan utvecklades till vad det är idag. Så självklart kan jag inget annat än att älska dem!
19 feb, 2013 17:05 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen