Dobby?
Forum > Harry Potter > Dobby?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Norbert<3
Elev |
Dobby är bäst
12 sep, 2011 21:29 |
|
Borttagen
|
datagjord?????
12 sep, 2011 22:14 |
|
LinneaLovegood
Elev |
Awe, jag ällskaar dobby!! Grät som attan när han dog
13 sep, 2011 14:01 |
|
Alicia.
Elev |
Det är Dvärg som gör hans rörelser, röst ocg så vidare sen har de gjort om hans utsende
13 sep, 2011 15:48 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
Va!!!!!!! En grön boll. Då har jag lärt mig nåt nytt, att bollar också är en bra skådespelare.
Jag är son till Proffesor Snigelhorn.
13 sep, 2011 15:51 |
|
sandman
Elev |
Skrivet av Borttagen: en grön boll, haha gud vi har bra skådespelare i harry potter filmerna Jag har sett på en behind the scenes när dom filmar sista filmen, mitt i kaoset så går en man förbi i neongrön kroppsstrumpa med en mikrofon tror jag haha! jag hade ju garvat sönder men dom höll masken! ![]() Dumbledore's got style.
13 sep, 2011 16:51 |
|
Ginny_Pinny
Elev |
Dobby är bäst ♥♥♥
Men han ser ut som en konstig degklump... Missuppfatta inte detta nu. "It is not our abilities that show what we truly are. It is our choices." 13 sep, 2011 17:09 |
|
Borttagen
|
Dobby kunde ju inte vara annat än datagjord xD. Eller jo... kanske men, wtf.
22 sep, 2011 19:12 |
|
Vendela
Elev |
Dobby.Spelas.Av.En.Skådespelare.Och.de.Har.Fixat.Till.Hans.utseende.I.Datorn.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Böcker. Böcker. Böcker! 22 sep, 2011 19:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vendela: Nej han är en grön boll och rösten tillhör Toby Jones.Dobby.Spelas.Av.En.Skådespelare.Och.de.Har.Fixat.Till.Hans.utseende.I.Datorn.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 22 sep, 2011 19:28 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen