Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elley
Elev |
^ Jag har kanske badat... 2? Men jag är inte så förtjust i vatten så^^ Men skiten är den att jag bestämmer vad jag ska göra, sen sätter jag mig vid mugglis.
http://nouw.com/ellenfelixson/
26 jul, 2011 09:56 |
|
Simonlack
Elev |
Åh gör inget speciellt
Lyssnar på gammal disneyanda (alltså musik) Lily and James one of the cutest couple of time! 26 jul, 2011 10:01 |
|
expelliarmus
Elev |
Knizzlare: Hihi, ja! Men kände inte direkt för att länka mig själv när länk till min profil finns några centimeter till vänster ^^
26 jul, 2011 12:25 |
|
Elderwand
Elev |
Är meningen att jag skulle till Kragerö i Norge på konfirmationsläger om två veckor. Jag är rädd. Mamma ringde ledarna och hörde om de ens skulle ha lägret efter attackerna osv, och de sa att de skulle det. De sa även att om man inte går på det (det varar i en vecka), måste man fortsätta ett halvårs läsning för att bli konfirmerad. Jag har läst i ett år redan, så mina tankar är liksom, aldrig i livet..? Men, alltså, jag vet inte vad jag ska göra, seriöst.
26 jul, 2011 12:32 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Elderwand: Är meningen att jag skulle till Kragerö i Norge på konfirmationsläger om två veckor. Jag är rädd. Mamma ringde ledarna och hörde om de ens skulle ha lägret efter attackerna osv, och de sa att de skulle det. De sa även att om man inte går på det (det varar i en vecka), måste man fortsätta ett halvårs läsning för att bli konfirmerad. Jag har läst i ett år redan, så mina tankar är liksom, aldrig i livet..? Men, alltså, jag vet inte vad jag ska göra, seriöst. Alltså, nej :c Vad jobbigt! Men jag tycker absolut att du ska åka. Hur stor är sannolikheten att något liknande händer? Man är aldrig säker någonstans iallafall.
26 jul, 2011 12:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elderwand: Är meningen att jag skulle till Kragerö i Norge på konfirmationsläger om två veckor. Jag är rädd. Mamma ringde ledarna och hörde om de ens skulle ha lägret efter attackerna osv, och de sa att de skulle det. De sa även att om man inte går på det (det varar i en vecka), måste man fortsätta ett halvårs läsning för att bli konfirmerad. Jag har läst i ett år redan, så mina tankar är liksom, aldrig i livet..? Men, alltså, jag vet inte vad jag ska göra, seriöst. What expelliarmus said. Man kan inte gå runt och vara rädd för allt som KAN inträffa. Det blir liksom ganska jobbigt att leva då. Jag tycker du ska åka, trotts att det känns jobbigt. 26 jul, 2011 12:50 |
|
whirlwinds
Elev |
har suttit och läst så många engelska fanfictions, tittat så mycket på hp och varenda intervju med tom felton som finns på youtube (.................hehe), att jag börjat tänka och prata på engelska. min mamma talade med mig tidigare och jag svarade på engelska......... hon ba WHAT
ah, det kanske kan ge mig mitt välförtjänta MVG i engelska i nian, i alla fall!!! får fortsätta såhär alltså.
27 jul, 2011 01:51 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av Elderwand: Är meningen att jag skulle till Kragerö i Norge på konfirmationsläger om två veckor. Jag är rädd. Mamma ringde ledarna och hörde om de ens skulle ha lägret efter attackerna osv, och de sa att de skulle det. De sa även att om man inte går på det (det varar i en vecka), måste man fortsätta ett halvårs läsning för att bli konfirmerad. Jag har läst i ett år redan, så mina tankar är liksom, aldrig i livet..? Men, alltså, jag vet inte vad jag ska göra, seriöst. Åååh, jag förstår dig verkligen, hade själv blivit rätt rädd med tanke på vad som har hänt. Men kom ihåg att skjutningarna inträffade på ett politiskt inriktat läger, han hade en måltavla - konfirmationer sker överallt. Jag tycker att du ska åka! 27 jul, 2011 02:11 |
|
whirlwinds
Elev |
blir så arg... pärlade ett slytherin-armband (grönt och grått med silverfärgade bokstavspärlor där det står SLYTHERIN) för ett tag sedan. tänkte göra ett som det står draco malfoy på men det finns inget R kvar :@@@ det är den enda bokstaven som saknas, fml.
27 jul, 2011 16:56 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Har nyss varit och badat. Och ätit glass. Och nu har jag allmänt tråkigt. Längtar till mugglisträffen den 5:e!
![]()
27 jul, 2011 16:59 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen