Quidditch! :D
Forum > Off Topic > Quidditch! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tee
Elev |
Och så måste jag ha en kvast ^^ Hittar ingen sida där man kan köpa :o
(^,_,^) I dont know?! http://tinyurl.com/362atej 9 jun, 2010 18:12 |
|
Borttagen
|
ojdå, förlåt. http://svenskahpfans.com ska det vara.. och kvast tror jag int du behöver
9 jun, 2010 18:21 |
|
Tee
Elev |
Har läst! Tack så mycket, men står inte så mkt om var det hålls och sånt?
(^,_,^) I dont know?! http://tinyurl.com/362atej 9 jun, 2010 18:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tee: Har läst! Tack så mycket, men står inte så mkt om var det hålls och sånt? Gnäll inte Men jag ska inte åka heller. 9 jun, 2010 18:34 |
|
Tee
Elev |
9 jun, 2010 18:35 |
|
Tee
Elev |
Känner för att joina något Quidditch lag... Fast de mesta är i Stockholm ju
(^,_,^) I dont know?! http://tinyurl.com/362atej 9 jun, 2010 18:57 |
|
MattiasD
Elev |
Var bor du :O
9 jun, 2010 21:05 |
|
Tee
Elev |
9 jun, 2010 21:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tee: Öhm.. Småland? XD Mitt Quidditch lag är hälften skåne hälften småland 9 jun, 2010 21:25 |
|
MattiasD
Elev |
Undrar bara, finns det någon mer västskötte en jag här?
9 jun, 2010 21:51 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen