Vem tycker ni e sötast av alla i HP ??? xD
Forum > Harry Potter > Vem tycker ni e sötast av alla i HP ??? xD
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nemesis
Elev |
Luna är jättesöt i filmerna
I'm a Dramione shipper. End of discussion ♥
23 jul, 2011 00:39 |
|
FeliciaSandersnäs
Elev |
Kille: Draco ♥
Tjej: Luna Lovegood ♥ Tom Felton <3 24 jul, 2011 00:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Han som spelar Hugo Weasley är ju to die for (inte på ett pedofiligt vis. Men värsta söta ungen ju, åh). Haha, jag måste säga att jag skrattade riktigt mycket när jag läste det där! Made my day! 24 jul, 2011 00:16 |
|
hermione granger 1999
Elev |
16 feb, 2012 15:05 |
|
Borttagen
|
Kille: Draco ♥
Tjej: Luna ![]() _____________________________________________ Pigfarts is real! 16 feb, 2012 15:35 |
|
LillLuna
Elev |
16 feb, 2012 15:48 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
Kille: neville
Tjej: luna 16 feb, 2012 16:10 |
|
Mirre Weasley
Elev |
16 feb, 2012 17:49 |
|
Borttagen
|
16 feb, 2012 17:51 |
|
maja9999
Elev |
Ron
16 feb, 2012 17:53 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen