Bagman (spelförslag)
Forum > Mugglarportalen > Bagman (spelförslag)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nendra
Elev |
Om det går att fixa så skulle det vara en jättebra idé men först kanske man ska lösa buggarna som redan finns istället för att skapa ett spel som säkerligen kommer skapa mer buggar. Och om man löser t ex Snape buggarna så kanske man inte behöver göra samma misstag en gång till.
Först fixar det som redan finns innan man gör mer saker. Och erfa har ju rätt mycket att göra, och man ska akta sig för att bara be om saker och istället uppskatta det som redan finns! There once was a boy named Harry... 12 jan, 2012 13:47 |
|
Draken Norbert
Elev |
Skrivet av Nendra: Om det går att fixa så skulle det vara en jättebra idé men först kanske man ska lösa buggarna som redan finns istället för att skapa ett spel som säkerligen kommer skapa mer buggar. Och om man löser t ex Snape buggarna så kanske man inte behöver göra samma misstag en gång till. Först fixar det som redan finns innan man gör mer saker. Och erfa har ju rätt mycket att göra, och man ska akta sig för att bara be om saker och istället uppskatta det som redan finns! Jao, och även en del av frågesportbuggarna!
12 jan, 2012 14:56 |
|
Hope Potter
Elev |
Får andra skriva ideer till spel också? Jag har liksom också kommit på lite saker ^^
Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
3 feb, 2012 15:26 |
|
Fang
Elev |
Skrivet av Hope Potter: Ja, alla får ju komma med idéer. Får andra skriva ideer till spel också? Jag har liksom också kommit på lite saker ^^ 3 feb, 2012 15:46 |
|
Hope Potter
Elev |
Skrivet av Fang: Skrivet av Hope Potter: Ja, alla får ju komma med idéer. Får andra skriva ideer till spel också? Jag har liksom också kommit på lite saker ^^ Va bra ^^ Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
3 feb, 2012 16:08 |
|
Lokix
Elev |
Iden är riktigt rolig
Todeledo 3 feb, 2012 18:43 |
|
mrfufnek
Elev |
3 feb, 2012 18:45 |
|
Claus Ricardstone
Elev |
Bra ide!
9 feb, 2012 18:46 |
|
ElvinLC
Elev |
Sjukt bra ide! Älskar att du Dante, också kommit på en så bra story till. Passar perfekt!
Do not pity the dead, Harry. Pity the living. And above all those who live without love - Dumbledore 10 feb, 2012 19:42 |
|
Borttagen
|
coolt
10 feb, 2012 20:45 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen