Harry Potter Draco Malfoy <3 [SV]
Forum > Fanfiction > Harry Potter Draco Malfoy <3 [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kapitel 9
Harrys synvinkel Harry hade blivit varm inombords där dom stod runt bordet, och Draco hade hamnat bredvid honom men med tanke på hans bistra minn så tyckte han inte om det. Harry slog ner blicken och lyssnade knappt på vad som skulle göras under lektionen, och han fick därför förklarat en gång till för Hermione när dom hade fått en varelse att inspektera och skriva information om. Harry kollade inte mot Draco under resten av lektionen, han kände sig bara deprimerad. Han kände sig lycklig när lektionen väl var slut och han, Hermione och Ron styrde stegen mot lektionen i trollkonsthistoria. Han stoppade händerna i fickorna medan dom gick och han rynkade öginrbynen när han kände att han hade en pappers bit i fickan, han lätt Hermione och Ron gå förre honom. Han viste inte varför men han hade känslan av att det var något från Draco men han vågade inte ha för höga förhoppningar. Han vecklade upp det, och läste orden, och han trodde han skulle svimma, han snurrade runt i hopp om att få se Draco någonstans men insåg att han nog redan försvunnit till vad han nu skulle ha för lektion. Dracos synvinkel Draco skulle ha lektion i växthusen, men han hade stannat ute och kollat efter Harry och såg Harry stanna upp och ta upp hans lapp. Draco gick snabbt in i växthuset så att Harry inte skulle se honom, och såg Harry gå in i skolan. Draco log nu visste Harry vad han kände för honom 20 jul, 2011 17:24 |
|
Borttagen
|
Vad spännande! !! ! ! ! ! Skriv mer SÅ FORT DU KAN!
20 jul, 2011 17:27 |
|
EmilySwann
Elev |
20 jul, 2011 17:27 |
|
Borttagen
|
Spännande ~
Känn ingen stress på att skriva en massa, utan ta den tid du behöver. ^^ 20 jul, 2011 17:30 |
|
Borttagen
|
Men skriv gärna snart! XD
20 jul, 2011 17:48 |
|
Borttagen
|
När du vill så MER!!
20 jul, 2011 19:07 |
|
Borttagen
|
More gimmie more gimmie more!!
20 jul, 2011 19:13 |
|
Borttagen
|
Kapitel 10
Harrys synvinkel Harry som oftast satt och nästan sov på trollkonsthistorian, satt nu bara i sina egna tankar tyckte Draco verkligen om honom eller var det bara ett skämt. Han ville verkligen prata med Draco, men skulle Draco bara skratta åt honom och säga att den där lappen bara hade varit ett skämt. Harry skakade å huvudet, så barnslig var inte äns Draco det hade Harry märkt. Han bestämde sig att när lektionen var slut så skulle han prata med Hermione och se om hon hade något förslag, hon var ju trots allt den enda som Harry kände som viste om hans känslor för Draco. - Hermione kan vi gå till biblioteket på lunchen? Viskade Harry till Hermione, han ville inte att Ron skulle veta än då skulle han gå i taket Hermione kollade på honom och log. - Det kan vi absolut göra Harry jag vet nog vad du vill prata om. Sa hon och log mot honom Dracos synvinkel Draco gick mot lunchen när lektionen var över, han hoppades på att få se Harry där, men till hans besvikelse så såg han bara Weasley. Han blev smått orolig, hade Harry bestämmt att han skulle äta när han viste att Draco inte var kvar där, Draco svalde han fick ont i magen och förlorade matlusten. Han tvingade sig följa med in och sätta sig iaf så hans kompisar inte skulle börja undra, han tog en yterst liten portion och petade mest i maten och kollade hela tiden mot dörrarna och hoppades att Harry skulle komma in genom dom. Harry och Hermiones synvinkel Harry visade Hermione lappen och väntade på hennes komentar - Jag såg Draco lägga lappen i din ficka under lektionen med Hagrid, tro mig han slogs nästan för att få platsen hos dig, Harry du måste göra något du är ju minst lika kär som han värkar vara. - Jag vet inte Hermione tänk om det här bara är ett skämt från hans sida. Sa han och kollade osäkert på henne - Om det var ett skämt, tror du verkligen att Draco då skulle göra det med lapp, du vet precis som jag och Ron att Draco älskar att reta oss inför alla sina kompisar. Tro mig Harry det här är nog inget skämt från Dracos sida. Harry läste lappen flera gången, och suckade tungt och kollade sedan på Hermione - Hur tycker du jag borde kontakta honom?- Skicka Hedwig kanske. Sa Hermione lugnt och kollade på honom, det skulle nog hon ha gjort. Men det här gällde en kärlek mellan 2 elevhem som alltid hatat varandra 20 jul, 2011 20:26 |
|
EmilySwann
Elev |
20 jul, 2011 20:28 |
|
Borttagen
|
MER!!!
20 jul, 2011 20:37 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen