Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Draco Malfoys första är på Hogwarts! [SV]

Forum > Fanfiction > Draco Malfoys första är på Hogwarts! [SV]

1 2 3 4 5 ... 13 14 15
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


We want more. ^^

16 jul, 2011 14:04

Borttagen

Avatar


jätte bra :p

16 jul, 2011 20:44

:WP:
Elev

Avatar


Hoppas ni gillar det ! :


-Aaaaj!! Skrek Emie som låg ner på golvet.
-Ojj, förlåt! Jag såg dej inte. Sa Draco och tog i hennes hand för att hjälpa henne upp. Hennes hand var varm och mjuk, han ville bara hålla i henne hur länge som helst. Men när hon kom upp på bena igen så släppte han henne.
-Ehm.. vad gör DU uppe i flickornas sovsal? Sa Emie förvånande.
-Jag skulle leta efter dej. Slank det ur Draco.
-Efter mej? Emie började rodna
-Du verkade bli ledsen för det där innan så jag tänkte fråga hur du mådde.
-Jo, jag mår bra. Det är bara Dean och hans korkade gäng.
Dom gick ner till sällskapsrummet och där stog Crabbe,Goyle och Zabini.
-Vad har du gjort i flickornas sovsal med HENNE? Sa Goyle.
-Hon tappade en sak så jag skulle lämna den till henne. Sa Draco snabbt.
-Tänkte la det, du skulle ju aldrig umgås med såna där blodsförrädare som henne! Sa Zabini kyligt och granskade Emie upp och ner. Att du kom i Slytherin, din äckliga lilla Weasley!
Emie kollade förvirrande på killarna och på Draco. Varför gjorde dom såhär mot henne? Varför sa inte Draco till dom.
-Kom nu Draco! Det är bäst vi går till lektionen nu så att vi inte blir sena pågrund av HENNE.
Draco visste inte vad han skulle göra , lämna Emie var ju jätte dumt. Men killarna var ju hans vänner.. och om dom fick reda på att han gillade Emie så kanske dom sa det till sina pappor som sa det till Lucius, så han lämnade Emie och gick iväg med killarna. Emie stog kvar alldeles stilla med tårar i ögonen. Hon gick upp till sitt rum. Den första lektionen var förvandligskonst, Emie kom aldrig. Inte på nästa lektion heller. Draco letade efter henne vid maten men hon syndes inte till. Efter maten så gick han ut till sjön, han sa till sina kompisar att han ville vara ensam. Plötsligt såg han Emie sitta på en bänk vid sjön. Hangick snabbt dit och kollade ner på henne.
-Gå. Sa Emie, låt mej vara, gå till dina korkade vänner.
Draco stod kvar och sedan satte han sej jämte henne.
-Asså, vad vill du? Frågade Emie, Ena stunden är du med mej..sen bara du lämnar mej och går med din dumma vänner.
Draco kollade på Emie och han såg att hon grät.
-Förlåt. Det var inte meningen, jag menar inte det där med blodsförrädare . Det var dom som höll på, men jag kan snacka med dom. Kanske..
Emie svarade inte. Hon vände bort huvudet och kollade mot sjön. Draco satte ner handen på bänken, men det var onödigt eftersom hans hand kom på Emies. Men Emie tog inte bort den, hon lät den vara kvar. Draco kände hur han blev alldeles varm och han såg hur Emie rodnade. Han vågade inte säga någonting. Emie vred på sin hand så att deras fingrar slöts ihop. Där satt dom, ensamma vid sjön och höll varandra i handen. Det var nog det bästa som hade hänt Draco på länge. Han ville inte att det skulle ta slut.


Mer?

16 jul, 2011 22:00

Borttagen

Avatar


Aww, mer.

16 jul, 2011 22:03

:WP:
Elev

Avatar



16 jul, 2011 22:07

EmilySwann
Elev

Avatar


Vad sött! mer :]

MoonChiild, JuliaE & mine är AWESOME! :D ?

16 jul, 2011 23:46

:WP:
Elev

Avatar


Det kommer

17 jul, 2011 00:04

adliitam
Elev

Avatar


ååå vad bra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2F2yw8h3r.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F9i705k.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi42.tinypic.com%2F2lo3qz7.png

17 jul, 2011 00:39

veravoff1
Elev

Avatar


*bevakar* äääälskar den... meeeeeeeeeer

Läs min fanfiction "only time will tell"

17 jul, 2011 01:29

Johanna"
Elev

Avatar


Den är ju jättebra!

17 jul, 2011 11:14

1 2 3 4 5 ... 13 14 15

Forum > Fanfiction > Draco Malfoys första är på Hogwarts! [SV]

Du får inte svara på den här tråden.