Vem är du?
Forum > Off Topic > Vem är du?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyOlivia
Elev |
Jag är 11, född i november så jag fyller tolv i höst. Har älskat HP länge och har under tiden haft perioder då jag gillat Twilight, Tokio Hotel m.m.
Jag har rödblont hår, typ lite mörkblont/brunt och lite koppar, har aldrig färgat och har inga planer på det heller. Ca 150 cm lång som de flesta av mina jämnåriga kompisar så jag är väl medellång. Bor i villa i Enskededalen utanför Sthlm, med sån där raspig fasad som jag inte gillar (extremt onödig info, haha). Har två yngre bröder: en nioåring som är Harry Potter och Star Wars-älskare just like me, och en fyraåring som är inne i värsta trotsåldern. Och snarkar jättehögt nät han är förkyld. Jag gillar skolan, bästa ämnet är bild. Jag planerar att bli illustratör som vuxen då jag älskar att teckna och sen dagis har fått höra "Vad FINT du ritar Agnes!" Gillar även att skriva, främst noveller och dikter eftersom jag aldrig riktigt får till längre texter. Mitt namn här, GinnyOlivia, är Ginny (karaktär jag gillar) plus mitt mellannamn Olivia, som jag alltid gillat. Mitt Harry Potter-namn, som jag presenterar mig med i HP-sammanhang, är Ginny Olivia Prince. Oki, nu kommer jag inte på mer ![]()
18 jul, 2011 23:45 |
|
MissMolly
Elev |
jag är typ killgalen
http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 19 jul, 2011 21:35 |
|
Borttagen
|
Jag heter Ebba men kallas för Ebbz av mina kompisar. Jag är 12 år och fyller 13 i april nästa år.
Harry Potter-böckerna tog över min hjärna i höstas förra året. Förutom HP så gillar jag att läsa, spela fotboll, sitta och klinka vid keyboarden, umgås med familjen och mina kompisar och att vara inne på mugglis till sent på kvällarna. Jag ÄLSKAR choklad över allt annat godis. En perfekt sommardag för mig skulle vara att ta en helt ny chokladkaka och lägga mig i hängmattan och läsa en HP-bok. Mina favoriter av HP-böckerna är sjuan, trean och fyran. Jahapp, det var nog det viktigaste. 19 jul, 2011 22:52 |
|
adliitam
Elev |
Jag heter Matilda, jag är 17 år och börjar snart 3e året på gymnasiet. Går natur. Jag älskar att sjunga, baka, laga mat, umgås med vänner, läsa harry potter(ofc) och så älskar jag barn! När jag har gått ut gymnasiet (2012) så ska jag flytta till England och jobba som au pair i ett år !
![]() ![]()
19 jul, 2011 23:17 |
|
Siriuz
Elev |
Jo men berätta lite om mig själv kan jag väl göra! Jag heter Frida och är 18 år till att börja med, bor i Göteborg och gick precis ut gymnasiet, musiklinjen. Såatteh ja, spelar musik gör jag hela tiden - mest gitarr, munspel och piano - och lyssnar på musik. Det är det allra största. Älskar The Beatles, mest av allt. Och Harry Potter, såklart, och annan fantasylitteratur. Skriver en massa själv också, och tecknar en massa gör jag också. Och jobbar, och umgås med de finaste vännerna i hela världen.
Ja, så var det med det. Nothing's gonna change my world. 20 jul, 2011 04:56 |
|
Borttagen
|
Namn: Oscar
Smeknamn: Ogge, Ozzy och liknande Ålder: 18, fyller den 26 juni Bor: Ca 5 mil norr om Göteborg Längd: ca 185 cm Hår och ögonfärg: Blond, blåögd. Familj: Tre systrar, mor, far, kattx2 och hund. Vill bli: Skådespelare är ett drömyrke, men i och med att det är osannolikt siktar jag på Polis - funderar även att börja i boxning, för att träna upp mig till en hög nivå. Favoritmat: Thai-mat är oslagbart. Men vanlig husmanskost kan vara något av det godaste man kan äta, om man är hungrig. Favoritförfattare: J.K. Rowling (förmodligen, då HP böckerna är sönderlästa.) Favoritfärg: Rött, Vitt och Svart Typiskt mig: Trött, trevlig, annorlunda. Gillar: Familjen, underhållning. Gillar inte: Krig and that stuff. För mycket folk kan också bli jobbigt. ;P Länder jag vill åka till: Italien Övrigt: Läst Harry potter böckerna för mycket. Gillar att skriva, enligt mig själv är jag väll ganska rolig. Har bra fantasi och har planer på att skriva en bok. Så det är samma person, skillnaden var att jag ville hamna i det elevhem jag var ämnad att hamna i från början och inte ändra svaret så att jag blev Slytherinare. Roligare på detta viset, även om det är en del fånigt. 22 jul, 2011 12:33 |
|
MissMolly
Elev |
nån som tyckte min var intressant?
bli gärna vän då http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 22 jul, 2011 19:57 |
|
whirlwinds
Elev |
hejhej hemskt mycket hej, jag heter vendela och är en liten svarthårig, fjortonårig flicka (fyller femton den 4:e september) som älskar att fotografera, att sitta i fönster om nätterna och titta på stjärnorna, sena sommarkvällar och lukten av regn mot sommarvarm asfalt, och musik i alla dess former. jag är ett ensamt barn, - jag har inga syskon, vilket jag kanske skulle vilja ha ibland då jag känner mig som ensammast.
jag älskar livemusik, det är nog bland det finaste som finns, att stå längst fram under en konsert och höra den där låten man tycker så himla mycket om. dansa så man får ont i benen och skrika så högt att rösten till slut sviker, tillsammans med hundra, kanske tusentals andra människor som är där för exakt samma sak. jag har social fobi och har extremt svårt att umgås, lära känna och skaffa vänner, att ta kontakt, men det blir bara bättre och bättre. tror jag. för det mesta är jag en trevlig, rolig och glad flicka, men kan väldigt, väldigt ofta bli alldeles för inåtvänd och insjunken i mina tankar, så djupt att det ibland kan vara svårt att få kontakt med mig. jag är en riktig drömmare och går både dagar och nätter och fantiserar, drömmer mig bort till bättre platser och till en värld där kärlek kanske existerar. whirlwind med broder daniel är nog låten som beskriver mig allra bäst (jag vet inte riktigt varför, tycker bara att den passar så bra. I WAS A WHIRLWIND, AND HE, HE WAS A SUPERSTAR), och det är därför jag heter whirlwinds på typ varenda sida jag är medlem på. ...osv.
26 jul, 2011 03:41 |
|
expelliarmus
Elev |
Ehm, vem är jag!?
Jag heter Jennifer och är 17 år, har fyra småsystrar och älskar min familj. Bor i Dalarna och går andra året på gymnasiet, naturvetenskaplig linje och drömmer om att en dag bli läkare. Driver även ett företag som porträttfotograf. Jag är en ensamvarg och gillar att vara för mig själv, dock är jag väldigt social i andra människors närvaro. Jag cyklar racer, tränar på F&S, fotograferar, läser, skriver poesi/annat skit, spenderar alldeles för mycket tid på sjukhus, följer miljoner tv-serier, är Harry Potter-beroende, intresserar mig för feminism, genus och medicin/läkekonst. Jag tycker inte om bortskämda människor, mina sjukdomar, att HP är slut, ensamhet, mitt liv osv...
26 jul, 2011 03:47 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av Elley: Jag heter Ellen och är 12år (fyller den 2 januari), förutom Harry Potter r jag ett stort fan av Hollywood Undead, My chemcal Romance och Black Veil Brides. Jag är en person som älskar att skriva, skriver nästan allt, men framförallt fanfictions och rollspel Haha... blev ganska mycket, men kan inte beskriva mig kortfattat x) Känns som år sedan jag skrev det här... får nog ta och skriva ågot nytt. Det känns inte som jag längre :3
http://nouw.com/ellenfelixson/
26 jul, 2011 09:32 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen