Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tidvändar felet som ändrade historien[SV]

Forum > Fanfiction > Tidvändar felet som ändrade historien[SV]

1 2 3 4 5 6 7
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Alltså själva storyn lät riktigt bra, men de du skrivit är dessvärre inte så bra. Alltså du borde rätta den, skriva längre och tänka på stavningen.

26 aug, 2011 23:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Alltså själva storyn lät riktigt bra, men de du skrivit är dessvärre inte så bra. Alltså du borde rätta den, skriva längre och tänka på stavningen.
Tack
Vi har haft problem med rättnigs systemet på datorn och jag har glömt att kolla i genom och som jag skrev innan så har jag inte haft så mykt tid till att skriva och nu har jag nästan ingen tid alls (Dvs Ny skola läxor och danns tre g i veckan men som jag lóvart innan så kommer det ett långt kap snart!

31 aug, 2011 15:41

sansisa
Elev

Avatar


meeeeeeeeeeeer

19 sep, 2011 16:10

Borttagen

Avatar


bra, men skriv längre kapitel!! men vad hände med den första författaren???

19 sep, 2011 17:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
bra, men skriv längre kapitel!! men vad hände med den första författaren???
Jag tror att han inte orkade^
Och hur som hellst som jag har lovat så ska det komma ett långt kapittel minst en sida och orsaken till att det inte kolmmer är att jag har börjat i en ny skola där mina första vänner visade sig vara svikare, Ny skola är oxå = massor utav läxor för min lärare vill se vilken nivå vi ligger på och slutligen så har jag prcis fått en pojkvänn så alla (Ok inte all men i alla fall nästan) killar är Skit jobbiga så nu försöker jag oxå komma på hurdom jag ska g för att dom ska sluta retas!!
Men jag kan i alla fal skryta med att halva kapitlet är färdigt!

Och till er som orkat läsa GRATTIS!!!!!!!!!!!!
Proffesor Dumbledore skulle varit stolt!!

19 sep, 2011 17:28

Bombarda
Elev

Avatar


jätte bra! bevakar♥

Kärlek till alla!

19 sep, 2011 18:15

Borttagen

Avatar


Nu är jag jätte stolt jag blev klar med en halv A4 på 10 minuter!!!!
Hoppas att mi gillar det!!!
_______________________________________

Kap 4
(Ron)
Dumbledore såg ut som han alltid har gjort (Bara lite yngre).
Åh, professorn vi letade just efter dig. Sa Hermione
Och vilka är ni? Frågade Dumbledore.
Jag tror inte jag har sätt er på mina lektioner. Men jag har ju blivit lite äldre under sommaren. Men den logiska förklaringen är nog att ni är från en annan tid. Sa Dumbledore plötsligt.
Men professorn hu vist… Var jag på väg att fråga, men blev avbruten av Harry som viskade:
Dumbledore är ett evigt mysterium! Till mig.
Och innan jag han säja Merlin så sa Dumbledor, Jag gissar att jag gissat rätt?
Äm, sa Harry. Men kan vi berätta mer på rektorns kontor?
Visst! Svarade Dumbledore den här vägen.
Hogwarts såg precis som på våran tid men tavlorna såg bara lite yngre ut.
Och innan jag vist.. (Hinner inte skriva dom är ju redan framme!) Så var vi framme och Dumbledore sa lösenordet (Flygande Grisar vilket Hermione tyckte var konstigt) och så var vi upp rektorns kontor.
Harry tyckte att det var ganska olikt hur det kommer se ut på Dumbledores tid.
Där Dumbledores Fenix hade stått var det nu en liten staty av en gris, eller rättare sagt ett flodsvin.
Åh, goddag Albus! Och vad för dig hit denna gång? Frågade Hogwarts dåvarande rektor Armando Dippet.
Jo Armando, det är så att tre av mina framtida elever har hamnat i lite fel tid. Ja dom kan ju berätta själva.
Då började Harry, Jag och Hermione berätta om allt från det lilla felet vi skulle ändra till hur vi kom hit, men dom berättade inte om basilisken eller om Tom Dolders rätta jag.
Professor Dumbledore och Professor Dippet frågade en massa frågor från allt om vilket elevhem vi gick i till vad våra föräldrar heter. När dom äntligen var klara så sa dom att vi skulle läsa alla kurser och sova i samma elevhem som innan.
När vi var uppe i våra sov salar så kom Hermione in till oss.
Dom andra två som var i våran sov sal var fortfarande nere vi middagen men vi skulle inte presenteras förrän i morgondagen vi frukosten och innan des så skulle vi var i våra sov salar.

Men Hermione hade som vanligt en orsak att komma till oss och denna gången var det hur vi skulle stoppa Tom.
Hon tänkte att vi skulle dricka polidjuselexir (Savning) och spionera på Tom som vi hade gjort med Draco men det fanns en hake:
*Vi vet inte vilka Tom umgås med.
Så där sumpades den idén.

Harry har du din Åskvigg här? Frågade jag plötsligt.
Nej svarade Harry förvånat. Varför frågar du?
Jo för om du hade haft den så skull du ha blivit medlem i Quiddich laget och då skulle du kunnat spanat på läktarn under matcherna och jag och Hermione skulle ha kunnat ta reda på mer om Tom.

Smart Ron! Sa Hermione men Harry kan nog kvala sig in i laget utan en Åskvigg. Du kan väl låna en av kvastarna på skolan? Frågade hon Harry.
Kanske men om är så sega jag vet inte om jag kan fånga en kvick på dom. Svarade Harry.
Men då kan jag kvala in. Sa jag. Jag spelar ju vaktare hemma.
En till smart idé Ron har tidsresan manuplurerat di hjärna eller något? Frågade Harry.
_______________________
Nå vad tycker ni??
Mer????

20 sep, 2011 11:07

Bombarda
Elev

Avatar


Jaa! meer

Kärlek till alla!

20 sep, 2011 16:33

Borttagen

Avatar


Jättebra! Använd citattecken (" eller talsteck när någon pratar bara
Polyjuiceelixir*

Jättebra fanfic!

20 sep, 2011 16:49

sansisa
Elev

Avatar


meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

30 sep, 2011 10:47

1 2 3 4 5 6 7

Forum > Fanfiction > Tidvändar felet som ändrade historien[SV]

Du får inte svara på den här tråden.