Långhelg
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Oskan
Elev |
Så sugen på sommarlov så att det inte är sant asså, har ingen studieteknik för 5 öre nu...
"May the force be equal to mass times acceleration" 19 maj, 2010 18:05 |
|
dani
Elev |
Inte jag heller. Man orkar helt enkelt inte plugga. Uschuschusch. Jag vill ha sommar!
23 maj, 2010 18:21 |
|
Borttagen
|
Jag tycker inte heller om att vakna så sent på dagen, brukar nästan må lite illa av det och dagen blir så kort! Jag brukar sova till 10, max!
Fast jag jobbar ofta natt och så (har både gjort det på sommarlov samt nu när jag gör praktik), då får det ju bli lite annorlunda. Det är inte så mycket annan att göra åt det än att ställa om dygnet. Vilket är skönt ibland, sommarnätter är så fina! 23 maj, 2010 20:11 |
|
Orm viskaren
Elev |
Sju tiden
Ni-vet-vem :) 19 nov, 2011 10:37 |
|
IamAK
Elev |
oftast 8 ändå, men ibland somnar jag om och vaknar runt 10. oftast runt 9 dock.
19 nov, 2011 10:41 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen