Fred Weasley<3
Forum > Harry Potter > Fred Weasley<3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hippogriff
Elev |
Saknar Dumbledora, Dobby och Fred. :c
Jag visste innan jag läste sista boken att han skulle dö för jag kollade på någon intervju med Joanne och då sa hon att Fred skulle dö år 1996 eller nåt. Men då var jag 8 år och var inte så fäst vid Harry Potter så kollade inte på hela intervjun... We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. 29 jun, 2011 12:10 |
|
Louixe
Elev |
29 jun, 2011 12:15 |
|
Elderwand
Elev |
29 jun, 2011 17:26 |
|
grodan-boll
Elev |
29 jun, 2011 17:56 |
|
HedwigPotter
Elev |
Elderwand: Den med George fick mig att gråta nu
Care to read? Things aren't always as they seem, Elizabeth Bennet 29 jun, 2011 18:02 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Elderwand: Nej, fyfan den med George fick mig också att gråta :'( Ush, det känns som att en hand tog tag i mitt hjärta och krossade det. Så sorgligt men sant.
"She's buying the stairway to heaven" 29 jun, 2011 18:08 |
|
Yenna Dream
Elev |
Jadu!
När Dobby dog, det var hemskt! Man saknar honom jättemkt Keep Calm and trust Snape! 29 jun, 2011 18:24 |
|
Fridamariana
Elev |
Började storgråta när jag lästa slutet i sista boken då George stod på knä vid Freds döda kropp
PS: Läs min Fanfiction: Dolder förbannelsen --> http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=8306#forum.php?topic=8306 29 jun, 2011 18:55 |
|
felix felicis
Elev |
29 jun, 2011 18:56 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
29 jun, 2011 19:09 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen