Hur gammal var du när du såg Harry ...
Forum > Harry Potter > Hur gammal var du när du såg Harry ...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheBoggart
Elev |
Åh, dubbat! ♥ xD
"Öga från kanin, trolldomskonst, förvandla mitt vatten till renaste rom." Eller vad var det? Haha! Minnen!
20 jun, 2011 21:37 |
|
Dracolina
Elev |
20 jun, 2011 22:29 |
|
Kintsugi
Prefekt |
10år, för visst kom den på biografen år 2001 va?
Mamma tog med mig och brorsan på de tre, möjligtvis fyra första filmerna. Sedan började jag dra på biopremiärerna. > ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 20 jun, 2011 22:48 |
|
Borttagen
|
När jag var 6. Jag kommer ihåg första gången jag såg Fluffy.
21 jun, 2011 19:45 |
|
Claude31
Elev |
4-5 år.
21 jun, 2011 20:16 |
|
piuu
Elev |
21 jun, 2011 20:19 |
|
monkeyDnilla
Elev |
Jag tror jag var ungefär 7 år
tyckte den var jätte bra Tramptass, Slingersvans, Måntand, Tagghorn www.nilllalarsson.blogg.se 21 jun, 2011 21:59 |
|
Racelly
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha blev du rädd? Jag blev skräckslagen xDNär jag var 6. Jag kommer ihåg första gången jag såg Fluffy. You don't have to call me sir, professor 21 jun, 2011 22:00 |
|
Claude31
Elev |
Skrivet av Racelly: Skrivet av Borttagen: haha blev du rädd? Jag blev skräckslagen xD När jag var 6. Jag kommer ihåg första gången jag såg Fluffy. Det blev jag med, har jag för mig, fast bara första gången. Och sen när jag såg andra filmen (då jag var 6-7 år, älskade den filmen
21 jun, 2011 22:03 |
|
Louixe
Elev |
Var 6 eller 7. Såg på filmen utan svensk text. Var fortfarande lika förtrollad. Speciellt när det var på bio.
21 jun, 2011 22:45 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen