Georges känslor (sv)
Forum > Fanfiction > Georges känslor (sv)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
djurgalen_99
Elev |
spännande!!
E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 20 jun, 2011 19:26 |
|
si_tonks
Elev |
20 jun, 2011 19:27 |
|
Borttagen
|
Den är jätte bra.
20 jun, 2011 20:48 |
|
Borttagen
|
jättebra!! Jag vill ha mer!!
20 jun, 2011 20:48 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: jättebra!! Jag vill ha mer!! aaw vad du är snäll alla är snälla jag håller på och skriver ![]()
20 jun, 2011 20:52
Detta inlägg ändrades senast 2011-06-20 kl. 20:54
|
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: jättebra!! Jag vill ha mer!! aaw vad du är snäll alla är snälla jag håller på ock skriver Då blir de väl mer?? Jaaaa!!!! 20 jun, 2011 20:53 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: jättebra!! Jag vill ha mer!! aaw vad du är snäll alla är snälla jag håller på ock skriver Då blir de väl mer?? Jaaaa!!!! ja, jag tror att det blir mer idag ![]()
20 jun, 2011 20:58 |
|
Borttagen
|
20 jun, 2011 21:20 |
|
si_tonks
Elev |
kapitel 10: Sant Mungos sjukhus
sista meningen: Han drog med en frågande Arthur in i huset och fick se Hermione, Ginny och George ligga hukandes vid den skakande Ron. "vid Merlins skägg!" sa Arthur och så far dem iväg. * * * * "Kommer Han bli okej?" frågade George Rons boterska. Resten av Familjen Weasley, Harry och Hermione, satt på femte våningen på Sant Mungos kafeteria och väntade att få svar på hur Ron mådde. Bara George hade stannat. Han kände väldigt stora skuldkänslor över Ron. Ginny hade muttrat: "alla känner ju skuld just nu" och skakat på huvudet. "Jadå", sa boterskan "han befinner sig bara i chocktillstånd, han kommer kunna lämna Sant Mungos imorgon, kan du vara vänlig och gå till din familj och berätta detta?" sa hon och utan att vänta på svar från honom gick hon därifrån. George skyndade till hissarna och tryckte på nr 5. "George! här!" Ropade Molly från deras bord när han klev ut från hissen. Han gick och satte sig vid dem. "Han befinner sig i chocktillstånd" började George "det är mitt fel" tillade han tillsist Georges förkrossade ansikte var tillbaka. "nej då Georgie", sa Molly. "Men vad var det Egentligen som hände" frågade hon Hermione, Harry och Ginny, "jo" började Ginny "nu när jag tänker efter...tror jag att han tror att...jo men det började med att George blev upprörd när han fått in beställningar till "Weasleys vassa varor" och sedan när du bröt ihop i köket...tror jag han trodde att det var hans fel och att, ja George skulle börja med allt igen. "börja med vad" det var George. alla tittade undrande på honom. "Ja med vad då om jag får fråga?" sa Charlie. han hade ju inte heller varit i kråkboet. Ginny tvekade "förut ville han inte äta eller någonting och det ända vi såg av honom var på morgonen när han bara sa ett mekaniskt "hej" och...och sen gick han någonstans och vi vet inte vart..." hon blev avbruten av Harry. "Han gick till Percy" sa Han. Alla vände blicken mot Percy som började bli röd om öronen "Jo det är...sant." Sa Percy till slut "George varför..." började Molly men George lyssnade inte han verkade försjunken i egna tankar, han hade tydligen inte lyssnat på ett ord av dem allesammans sagt. "Jag tror han just insåg att han varit som en levande död" Sa Bill och skakade på huvudet. Men George verkade inte höra det heller. "Hejdå" sa George en stund senare och gick. "Men varför?" sa Molly "ingen fara mamma" skyndade sig Ginny och säga innan hon kunde börja gråta. "det är nog bäst av vi går nu" sa Arthur. Så dem betalade och gick till hissen. när dem kommit ner till receptionen frågade Molly hon som satt där om hon sett hennes son sa hon: "om du menar den rödhårige långe killen så gick han nyss ut." _________________________________________________ det blev ganska kort hehe ![]()
20 jun, 2011 21:39 |
|
Borttagen
|
Bra!!!
20 jun, 2011 22:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen