Vid-Behov-Rummet
Forum > Harry Potter > Vid-Behov-Rummet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Summer Lovegood
Elev |
Okej. Fast, ja. xD
"We will finish this as it all began...Together" 14 jun, 2011 13:56 |
|
Abrakadabra
Elev |
14 jun, 2011 14:11 |
|
Claus Ricardstone
Elev |
Jag tror att om två går in där som vill ha olika saker blir det två rumm.
24 aug, 2012 16:20 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag tror också på det. Var det inte nån händelse i boken där det var 2 olika personer i? Minns inte säkert, var ett tag sedan jag läste böckerna.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 24 aug, 2012 16:23 |
|
Borttagen
|
Rummet blir ju ändå likadant för alla, men alla kan fortfarande göra sin saker som dom vill, tror jag
24 aug, 2012 16:40 |
|
MystiqueRed
Elev |
Den kanske stängs automatiskt om den redan är upptagen? Det heter ju rummet, alltså i singular, så det finns ju förmodligen inga fler rum som kan forma sig efter behov... om den redan är upptagen så är den x)
24 aug, 2012 16:49 |
|
Queen Boo
Elev |
tror att det bara kan vara 1 rum åt gången, om ni fattar vad jag menar?
jag är jättecoolig älska mig plz 24 aug, 2012 19:43 |
|
Mysan9
Elev |
Har funderat på det..
27 aug, 2012 15:52 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
27 aug, 2012 15:54 |
|
Borttagen
|
Ibland dyker det väl inte upp? Kan det inte bero på att det varit upptaget då?
27 aug, 2012 15:56 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen