Albus Potter [SV]
Forum > Fanfiction > Albus Potter [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^^ MEER
11 dec, 2010 22:08 |
|
Hermione00
Elev |
Jättebra!
__________________________________________ ♥♥♥Gryffindor, vi ska vinna!♥♥♥ Severus Snape, the bravest man we've ever knew.. One Direction <3 12 dec, 2010 19:53 |
|
GinnyWeasley.
Elev |
Snälla skriv :c
I'm belive in nargles. 12 dec, 2010 21:44 |
|
Borttagen
|
tyvärr, jag kan inte skriva mer, berättelsen ligger på min gamla dator, och den funkar inte.... tyvärr..
Men om ni vill, och har bilddagboken, kan ni gärna läsa min berättelse om vampyrer, trollkarlar och människor som heter 'livet efter döden' jag heter fantasystories jag addar alla! Men observera att jag skriver om vampyrer också!! För jag är ett stort Twilight fan också, ta inte illa upp, för jag älskar både harry potter och Twilight!! För båda är jätte bra!! MEn Snälla!!! Lägg till mig på bilddagboken!! @fantasystories Jag lägger ut inlägg där varje dag! Kram Vicki ♥3 Tänka sig va?? jag hittade den!! Här kommer nästa del, som ni har väntat på!! Dagen efter skulle Albus ha sin första träning tillsammans med laget. Men kvasten han flög på var urusel, han hade inte hunnit skriva något brev till hans föräldrar än. Men efter träningen så skrev han : Hej! Jag kom med som sökare i gryffindors lag igår. Teddy är kapten. Idag fick jag flyga på en av skolans utlånings kvastar. en komet tvåsextio Den var jätte dålig. Så snälla skicka min åskvigg 3000! Hälsningar Al. Ps. Jag trivs jätte bra!! Han gick upp till uggleboet och tog sin uggla som hette Peggy och knöt fast brevet på foten. När han hade skickat iväg brevet gick han tillbaka till sällskapsrummet. Sen hjälptes Rose och Albus åt att göra en uppsats. Det var allt idag. Asså jag kommer inte att orka att lägga upp alla delar här!! och et är typ två och ett halvt kapitel kvar. asså jag redigerade texten jätte mycket nu, jag har skrivit hemskt. Asså som jag tycker så har mina skriv kunskaper ökat rejält sen jag gick i sexan..... och nu har jag precis slutat första terminen i sjuan Snälla!! jag kommer inte att lägga upp fler delar av albus Potter här, sorry!! 25 dec, 2010 17:06
Detta inlägg ändrades senast 2010-12-25 kl. 19:33
|
|
Hermione00
Elev |
Det var ju synd! Jag hade så gärna hört hela berättelsen.
__________________________________________ Jah, vi vann "elevhems-pokal tävlingen", Gryffindor! Severus Snape, the bravest man we've ever knew.. One Direction <3 25 dec, 2010 17:55 |
|
Borttagen
|
tyvärr... jag är jätte ledsen, fast jag kom just på att för några dagar sedan, så hittade jag min berättelse mapp från sexan, den ligger nog iden, jag ska kolla, och sen så kan jag skriva in den på datan igen och lägga upp den. Asså jag har gjort tre stycken delar lixom, ettan har jag börjat lägga upp, tvåan, har jag inte en blekaste aning om vart den är och trean skrev jag aldrig klart, men den filen finns fortfarande på den här datorn... ska försöka göra något åt det.......
25 dec, 2010 19:06 |
|
Olwa
Elev |
Det var en jättebra berättelse!
Du behöver inte säga mer Granger, säg mig, vem av er ska dö i år? 25 dec, 2010 21:04 |
|
Hermione00
Elev |
Bara så du vet var det en jätte bra fanfiction!
__________________________________________ Gryffindor Severus Snape, the bravest man we've ever knew.. One Direction <3 30 dec, 2010 22:17 |
|
fantasyfreak
Elev |
hejsan, jag lovar det var jag som skrev den där berättelsen. jag tog bort min användare för att, jag vet inte varför egentligen. Eller jo, det var väl för att det fanns en tråd där det var jätte många som dissade twilight, och det gillade inte jag, för jag älskar Twilight! Men grejen är den att jag inte blev nöjd med den alls. sorry för att jag inte lägger ut den...
viickiiee.blogspot.com 4 jan, 2011 20:04 |
|
Guldlock98
Elev |
We are brave Hufflepuff's 6 jan, 2011 10:48 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen