Snälla rolla med mig
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Snälla rolla med mig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Abigail såg på honom och sa lugnt.
- Så tävlar du 6 feb, 2016 16:56 |
|
klara23
Elev |
Adrian sa" Japp i Hoppning och galopp själv då?" sa han och vänder blicken mot henne.
6 feb, 2016 17:42 |
|
Borttagen
|
Abigail log och sa.
- Tävlar också i hoppning och galopp men tävlar bara i galopp i de högra klasserna. Dardevill är obeserad ska tävla i helgen 6 feb, 2016 17:43 |
|
klara23
Elev |
Adrian sa" Okej Jag ska tävla i helgen och så men i hoppning Sen nästa helg blir det galopp med Min hinsgt. han ska vila lite. M,ica som mitt sto kallas för ska jag träna lite " sa han medan han tänkte på sina föräldrar.
6 feb, 2016 17:52 |
|
Borttagen
|
Abigail log och sa.
- Ja jag måste träna med Dardevil i eftermiddag. Finns det någon bra ridställe där man kan rida väldigt fort? 6 feb, 2016 17:55 |
|
klara23
Elev |
Adrian sa" Japp Brukar ta den som längst åt Vänster den är Bäst Hur är Han mot andra hästar som ston? Är det nån ide att hänga med? Jag tänkte träna Mica men kan rida på ridbanan . det är ju fint väder så"
6 feb, 2016 21:43 |
|
Borttagen
|
Hon log och sa.
-Dardevil attackerar inte men ingen vinner över honom 6 feb, 2016 22:04 |
|
klara23
Elev |
Adrian sa" Kan ta mica som hon kallas för hon älskar att springa.Dark min hinsgt kan jag ej rida med andra hingstar så han tar helst ensam . Ston är okej." sa han med en suck i bland vill han att Drak skulel vara med vänlig mot alla hästar men det är bara en önskan,.
6 feb, 2016 22:07 |
|
Borttagen
|
Hon log och sa.
-Dardevil skulle sätta han på plats. 6 feb, 2016 22:33 |
|
klara23
Elev |
Adrian fnyser ingen har lyckas med det,Han sa" När ska du rida?" sa han ,.
6 feb, 2016 22:49 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen