Prs med Missy The Timelady
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Missy The Timelady
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
taggsvansen02
Elev |
Jag såg att Meg klev in igenom dörrarna rufsig i håret men lika fin som förut. Jag han dock inte tänka på henne länge då det inte dröjde länge innan rektorn började hålla sitt årliga tal. Jag lyssnade knappt, bara antog att det var om typ samma sak som förra året. När rektorn var klar dök maten ram och det var dags att äta. Jag började med att lägga på potatismos och fläskfilé på min talrik, jag ville inte äta för mycket, man måste ju ha plats för mycket efterrätter.
26 jan, 2016 19:11 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Jag började ta för mig. Dock tog jag inte mycket, bara lite kött, potatis och ett kycklingben. Vad man än kunnde tro om mig så var jag jagare och lagkapten för Slytherins lag så jag vart tvungen att hålla formen. Och sedan skulle jag ju få plats med efterrätterna.
![]()
26 jan, 2016 19:13 |
|
taggsvansen02
Elev |
Jag pratade inte med någon medans jag åt inte heller ville jag kolla å Megs håll, jag ville inte att hon skulle se mig stirra.
26 jan, 2016 19:15 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Då och då kollade jag mot Alex håll. För att vara ärlig, hon var väldigt söt. Speciellt med glasögonen och håret. Oh, det långa fina håret...
![]()
26 jan, 2016 19:22 |
|
taggsvansen02
Elev |
Borden dukades av och efterrätterna dukades fram. Jag lassade genast på ed choklad pudding och chokladmousse.
26 jan, 2016 19:26 |
|
Missy The Timelady
Elev |
26 jan, 2016 19:27 |
|
taggsvansen02
Elev |
Jag orkade inte så mycket mer efter min första omgång vilket var tur för det tog inte lång tid innan rektorn åter ställde sig upp för att önska oss god natt. Jag reste mig då upp och gick ut ur stora salen. Började gå mot trappan nedåt som leder till sällskapsrummet men jag stannade innan jag började gå ner för att se om jag fick en sista glimt av Meg.
26 jan, 2016 19:34 |
|
Missy The Timelady
Elev |
26 jan, 2016 19:37 |
|
taggsvansen02
Elev |
Jag stod där någon minut till innan jag gick ner för trapporna in i korridoren där vårat sällskapsrum låg. När jag stod utanför målningen kom jag på att jag inte hade lösenordet men som tur var så kom en tjej och hjälpte mig in. Utan att tänka gick jag upp till min sovsal, klädde av mig och lade mig i in sköna säng.
26 jan, 2016 19:49 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen