The path of a Ninja
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The path of a Ninja
|
Borttagen
|
Emi såg frågandes mot Hatsu,
"du heter väl något mer än bara Hyuga?" frågade Emi en aning osäkert
6 dec, 2015 16:25
|
|
Borttagen
|
" Ja men vill inte säga mitt namn "sa Hatsu med en allvarlig röst.
6 dec, 2015 16:27
|
|
Borttagen
|
Emi suckade.
"ingen artighets sätt här inte" sa Emi
Emi såg mot sin grupp.
"Vi börjar träningen nu då jag vill veta vad ni kan" sa Emi
6 dec, 2015 16:29
|
|
Borttagen
|
Jag säger inte mitt namn för att vara oartig utan mer för att inte skapa rykten om mig här också och för att lite skydda er tänkte Hatsu som inte orkade inte att bli utfryst på ett till ställe.
6 dec, 2015 16:32
|
|
Borttagen
|
"Vi börjar väl med Hyuga antar jag" sa Emi och såg mot Hatsu
6 dec, 2015 16:33
|
|
Borttagen
|
Hyga reste sig och visade vad han kunde.
6 dec, 2015 16:35
|
|
Borttagen
|
"Hm inte dåligt men inte jätte bra heller... Gin din tur" sa Emi
6 dec, 2015 16:36
|
|
Borttagen
|
Hatsu satte sig han visste vad han behövde träna på och inte träna på så det skulle han få till här. Gin reste sig och visade vad hon kunde hon kände på sig att det inte var bra nog men gjorde sitt bästa.
6 dec, 2015 17:00
|
|
Borttagen
|
Emi log lite grann.
"Du behöver öva lite mer men det var bra. Makoto din tur" sa Emi.
Makoto vissade vad han kunde.
" okej du behöver också öva lite mer.. nu vet jag på ett ungefär hur ni alla ligger till. Ni kommer få ert första uppdrag i morgon" sa Emi
6 dec, 2015 17:06
|
|
Borttagen
|
Hatsu log och hoppades att det skulle bli ett bra uppdrag han lekte med en brun hårslinga. Vad skulle de göra nu vad frågan det var ju många timmar tills imorgon.
6 dec, 2015 17:09
|
Du får inte svara på den här tråden.