PRS med Missy The Timelady
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Missy The Timelady
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Jag har ju kompisar!" Sa jag ock suckade.
26 nov, 2015 21:03 |
|
Missy The Timelady
Elev |
"Men JAG då!? Jag är ju ensam!" Jag ville gråta, varge gång jag tänkte på att jag var ensam så fick jag dåliga minnen.
![]()
26 nov, 2015 21:04 |
|
Borttagen
|
"Ja, men jag har ju vänner! Jag måste vara med dom också!" Sa jag surt.
26 nov, 2015 21:05 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen