PRS mellan Primrose Granger och Missy The Timelady
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Primrose Granger och Missy The Timelady
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Visst"; sa jag.
21 nov, 2015 12:39 |
|
Missy The Timelady
Elev |
21 nov, 2015 12:40 |
|
Borttagen
|
Jag lade ifrån mig telefonen och reste mig upp i sittande ställning.
21 nov, 2015 12:41 |
|
Missy The Timelady
Elev |
21 nov, 2015 12:42 |
|
Borttagen
|
Jag tittade ut genom fönstret och suckade, fint väder, verkligen inte.
21 nov, 2015 12:44 |
|
Missy The Timelady
Elev |
21 nov, 2015 12:45 |
|
Borttagen
|
Jag gick ut i köket igen och satte mig på en stol.
21 nov, 2015 12:46 |
|
Missy The Timelady
Elev |
21 nov, 2015 12:47 |
|
Borttagen
|
Jag skyndade mig till dörren och öppnade den.
"Heej!" Sa jag och log. 21 nov, 2015 12:50 |
|
Missy The Timelady
Elev |
"Hej!" Sa jag och gick in. "Helt galet ute. Regnar så mycket att man knappt ser vägen", visst det var överdrivet. Fast det regnade... Mycket.
![]()
21 nov, 2015 12:51 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Primrose Granger och Missy The Timelady
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen