The hungergames
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The hungergames
|
Borttagen
|
- Så du vill att jag ska uppleva Sabinas situation? Frågar jag.
24 nov, 2015 16:56
|
|
Borttagen
|
- Nej! skrek ja och slog ut med armarna. Varför förstod hon inte!!?
- Jag vill att vi ska dö tillsammans!!!!
24 nov, 2015 17:21
|
|
Borttagen
|
- Det var ju... Oväntat, mumlar jag.
24 nov, 2015 19:55
|
|
Borttagen
|
- Vad menar du? frågar jag häpet och kollar på henne.
24 nov, 2015 19:56
|
|
Borttagen
|
- En av oss kan komma levande ur det här, men du vill att vi båda ska dö, det är oväntat, fortsätter jag.
24 nov, 2015 20:05
|
|
Borttagen
|
- Jag vill inte leva utan dig och jag vill inte att du ska behöva uppleva samma plåga som sabina! Hur kan det vara oväntat?
24 nov, 2015 20:09
|
|
Borttagen
|
- Det är bara det att... Flera andra spelare har klarat det... Och Ja du vet... Det kanske är bra att överleva....
24 nov, 2015 20:10
|
|
Borttagen
|
- Okej. Vi gör en deal. Båda försöker hålla sig vid liv så länge som möjligt?
26 nov, 2015 18:16
|
|
Borttagen
|
-Deal, säger jag men sedan slås jag av en hemsk tanke. -Men om du och jag är de ända kvar då?
26 nov, 2015 18:46
|
|
Borttagen
|
Tanken på att JAG skulle döda Lizza...
- Nej. Isåfall dödar jag mig.
Jag sträcker fram handen mot Lizza.
26 nov, 2015 18:57
|
Du får inte svara på den här tråden.