[PRS] luna_rav och Kaninis
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS] luna_rav och Kaninis
|
Borttagen
|
"Underbara Lexi? Ja.." svarade Kim och nickade åt henne.
Isabella sneglade lite mot Alex medan hon höll konversationen med Terese och Viktor.
16 nov, 2015 19:51
|
|
Borttagen
|
" Alltså det är inte normalt att ha lila/rosa hår och sen är hon för sminkad" sa Mimmi och slängde med håret.
" Ja eller hur hon tror ju typ att hon är något men det är ju hon inte" sa Alexandra.
16 nov, 2015 19:52
|
|
Borttagen
|
"Det är fler här med rosa hår" muttrade Isabella för sig själv och lutade sig tillbaka på stolen medan hon tittade på de hon jobbade med.
"Håller med, hon nedvärderar sig själv jävligt mycket, hon är så mycket mer än vad hon tror." svarade Kim och log lite när Isa sa det.
16 nov, 2015 20:21
|
|
Borttagen
|
Lexi blängde på Mimmi.
" Om du har något emot mig kan du ta det direkt med mig istället för att ta det med Kim eller får jag gissa du försöker flörta med honom" fräste hon argt och reste sig upp. Hon lämnade klassrummet och smällde igen dörren efter sig.
" Ser ni hon söker bara en massa uppmärksamhet" sa Mimmi och slängde med håret.
16 nov, 2015 20:34
|
|
Borttagen
|
Isabella kände hur osynlig hon kände sig, well nobody really cares, right? Hon tittade på Viktor och Terese som fortfarande gjorde grupparbetet. Hon hade redan hittat svaret.
Kim suckade åt Mimmi.
"Eller så är det du som försöker få uppmärksamhet." svarade han och gick ut till Lexi.
16 nov, 2015 20:36
|
|
Borttagen
|
Alex smet bort till Isabella.
" Hur går det för dig med grupparbetet?" frågade han.
Lexi hade gått till sitt skåp och lämnat in sina grejer och stängde det med en smäll.
16 nov, 2015 20:38
|
|
Borttagen
|
"Super" svarade Isabella ironiskt och tittade på honom. "Mina arbetskamrater sitter bara och stirrar på varandra."
Kim gick efter henne.
"Du borde inte bry dig om Mimmi.. hon är alltid sån" sa han och tittade lugnande på henne.
16 nov, 2015 20:40
|
|
Borttagen
|
Lexi kollade på Kim.
" hon har mobbat mig sen sexan" sa hon och sjönk ner på golvet.
" jag orkar inte mer vad har jag gjort henne" snyftade hon till.
Alex skrattade till.
" mina kollar bara ner i marken" sa han.
16 nov, 2015 21:04
|
|
Borttagen
|
Isabella skrattade lite.
"Har du kommit på svaret då?" frågade hon och tittade på honom.
"Bry dig inte om henne, okej?" sa Kim och tittade på henne. "Du är så mycket bättre än henne."
16 nov, 2015 21:09
|
|
Borttagen
|
Lexi gömde ansiktet i händerna.
" hade hon varit mig då skulle hon fatta att mitt liv inte är så jävla roligt" grät hon.
" yes" sa Alex och flinade till.
16 nov, 2015 21:10
|
Du får inte svara på den här tråden.