Livet efter Hogwarts (Missy the Timelady och HermioneHäst)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Livet efter Hogwarts (Missy the Timelady och HermioneHäst)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HermioneHäst
Elev |
Audrey
-Det kanske är dags att vi alla åker hem. Vi måste se till att vila ut oss inför nästa uppdrag. Vem vet vad det kan bli? Alla stirrar på mig som om de aldrig sett mig prata. Jag suckar, ställer mig upp och transfererar mig hem.
15 nov, 2015 19:51 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Mirande
"Kan jag också gå nu?" frågar jag. "nepp! Jag har hört talas om en mugglar lek vi alla ska köra", Sa Sirius ![]()
15 nov, 2015 19:53 |
|
HermioneHäst
Elev |
15 nov, 2015 19:55 |
|
Missy The Timelady
Elev |
15 nov, 2015 19:57 |
|
HermioneHäst
Elev |
Estla
Jag transfererade mig tillbaka för att se vars de var och jag såg dem nästan direkt. -Hallå! Här är jag igen! Skriker jag.
15 nov, 2015 19:59 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Mirande
"Okej, hur går den till?" "Jo alltså en frågar någon annan saning eller konka. Då måste den svara. Väljer den Saning ska den som frågade säga någon den måste svara ärligt på och väljer man konka ska man göra något", Sa Sirius. "Okej, så vem startar?", Frågade jag ![]()
15 nov, 2015 20:01 |
|
HermioneHäst
Elev |
Estla
De verkar inte ha hört mig. Jag springer fram till dem och knackar på Mirandes rygg. -Vad gör ni? viskar jag.
15 nov, 2015 20:14 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Mirande
"Saning eller konka", svarade jag. "Jag startar!" Sa Lily. "Estla Saning eller konka?" SAMTIDIGT HOSS SEAN Jag lutade mig bakåt med en bok. Mörkrets Herre hade inte get oss mycket straff. ![]()
15 nov, 2015 20:17 |
|
HermioneHäst
Elev |
15 nov, 2015 20:18 |
|
Missy The Timelady
Elev |
15 nov, 2015 20:19 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Livet efter Hogwarts (Missy the Timelady och HermioneHäst)
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen