P.R.S med Missy The Timelady och Alicha Black
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > P.R.S med Missy The Timelady och Alicha Black
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alicha black
Elev |
Jag följde med Laura upp till hennes lägenhet. Hissen var tydligen trasig så vi gick...Det ekade i det gamla huset men det gjorde ju inget.
3 jan, 2016 00:10 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Tillslut så ar vi uppe på rätt våning.
"Här", sa jag och låste upp. Hallen hade ljusblåa tapeter ich en heldel tavlor. Jag kastade av mig skorna och börja gå in till köket. "Vill du ha något att äta?" Frågade jag. ![]()
3 jan, 2016 10:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen