Rasten känsla av frihet
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rasten känsla av frihet
|
Borttagen
|
" Sommar sommar sommar som alla årstider måste sommaren tyvärr få sig ett slut " sa Chad och log.
" Hej Max " sa Chad då han såg Max.
" Hej " sa Max han kallades endast Max av de som visste hans namn annars var hans namn Hackerboy.
5 nov, 2015 18:57
|
|
Borttagen
|
"Jag undrar när de andra kommer" sa Spinelli och såg sig omkring efter de andra.
5 nov, 2015 18:58
|
|
Borttagen
|
" Undrar jag med
" Åh varnig Robins kommer " sa Max då han såg Robin Quinlin och Robin Boutlet. Robin Quinlin log då hon såg Ashley spinellys dotter och gick mot henne
5 nov, 2015 19:01
|
|
Borttagen
|
"Åh vad vill de nollorna nu då?" sa Robin frågandes
5 nov, 2015 19:09
|
|
Borttagen
|
" Jo vi har tänkt lite du heter Robin och du bör då leva upp till att vara en Robin som söker efter mode söker efter skönhet " sa Robin Q
" Lev upp till det namnet Robin är som namnet Ashley ett namn med inriktning skönhet " sa Robin b
5 nov, 2015 19:11
|
|
Borttagen
|
Spinelli lyfte upp näven mot dem.
"Backa undan eller så möblerar jag om era ansikten" sa Spinelli allvarligt.
5 nov, 2015 19:13
|
|
Borttagen
|
" Åh du kommer tacka oss i framtiden liksom möt oss vid klubbhuset första rasten eller så skricker vi ditt förnamn över hela skolgården " sa Robin b och hånlog hon började gå iväg.
" Vart har vi nu den där Robin A " mumlade Robin Q hon och Robin b började leta
5 nov, 2015 19:15
|
|
Borttagen
|
Robin T sprang fram till dem.
"Hej tjejer vad tycker ni om mina nya kläder?" sa Robin T och log.
5 nov, 2015 19:17
|
|
Borttagen
|
" Jättefina Liksom vart har du köpt dom? " frågade Robin Q och såg på Robin från topp till tå.
" Åh blir liksom avensjuk " sa Robin B och log.
5 nov, 2015 19:18
|
|
Borttagen
|
"Ni vet den där dyra affären i köpcentret ? Liksom kläderna där är ur snygga" sa Robin T
5 nov, 2015 19:20
|
Du får inte svara på den här tråden.