Rollplay [PRIVAT J_J & Missy The Timelady]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollplay [PRIVAT J_J & Missy The Timelady]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zora
Elev |
Ida skakde på huvudet
-nej, född i Norge flyttade hit för 2 år sen men mina bröder bodde här med min faster tidigae då min faster gift med en svnesk därför mitt namn sa hon och log lite ![]()
29 okt, 2015 22:27 |
|
Missy The Timelady
Elev |
"Kul. Jag har alltid viljat vara från ett annat land. Mest England. Jag har en moster där. Hon lever med en man, två barn och ska få tvillingar till julen", sa jag. "Men jag är svensk".
![]()
29 okt, 2015 22:30 |
|
Zora
Elev |
29 okt, 2015 22:31 |
|
Missy The Timelady
Elev |
"Jag kommer från Dalarna. Jag flytta hit flr bara några veckor sedan", sa jag på Dalnod med ett leende.
Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
29 okt, 2015 22:35 |
|
Zora
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Ida flinar till lite -kul Dalanra har jag faktiskt varit i med min äldre bror Lucas sa hon och kollade p åhonom -sött landskap s ahpn ![]()
29 okt, 2015 22:36 |
|
Missy The Timelady
Elev |
29 okt, 2015 22:43 |
|
Zora
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Ida log lite grnan -Och varit där med fotbollen sa hon lugnt och skrev tyst vidre på matten oh tänker -jag gillar Stocholm det e en stad och man har allt runt sig. sa hon och flinar lite grann ![]()
29 okt, 2015 22:45 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Jag svara inte. Jag tänkte på allt. Jag hade precis blivit någurlunda bekväm i Stockholm. Men ibland var det för mycket. Mycket folk som sprang omkring, massa bilar, massa affärer... Men jag var inte heller uppvuxen i staden. Mer mot skogarna där min mamma hade en bondgård och pappa ett odlingsställe.
![]()
29 okt, 2015 22:50 |
|
Zora
Elev |
Ida log itll och räkande tyt vidare och tog på ena hörlruan bara och startar musiken igen och suckar när hon körde fast men kom igång väldigt snabbt igen. Man såg hur trött hon var egentlgien
![]()
29 okt, 2015 22:51 |
|
Missy The Timelady
Elev |
"Jahadå, vad tiden går fort ibland", sa Thomas. "Om ni är vänliga att packa ihop allt och skuter in stolarna så säger vi tack och hejdå, ni har varit flitiga." Jag packade ihop samerna och lade ned dem i väskan. Sköt in stolen och var på väg att gå ut då han stopa mig. "JACK! Kan jag få en sekund?!"
![]()
29 okt, 2015 22:54 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollplay [PRIVAT J_J & Missy The Timelady]
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen