Star Wars Episod VII!
Forum > Off Topic > Star Wars Episod VII!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
vad tror ni om den här kylo ren teorin? http://www.profascinate.com/this-kylo-ren-theory-is-crazy-enough-to-be-true.html
![]()
26 dec, 2015 20:50 |
|
CyberDoctor
Elev |
Ska se den nästa vecka
5/5 26 dec, 2015 21:48 |
|
Borttagen
|
instämmer
26 dec, 2015 21:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hyperion: Tror inte riktigt på den, fast det är en riktigt bra teori! vad tror ni om den här kylo ren teorin? http://www.profascinate.com/this-kylo-ren-theory-is-crazy-enough-to-be-true.html 26 dec, 2015 21:57 |
|
Hängslebyxor
Elev |
4 jan, 2016 20:23 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Hängslebyxor: relaterar så mycket till det här haha, verkligen samma här. (hade visserligen tårar av lycka under hela filmen men ändå) sett den två gånger nu och dör lite hela tiden ![]()
4 jan, 2016 20:44 |
|
Borttagen
|
Bra film.
Det enda jag kan klaga på är att filmen var väldigt lik A New Hope i sin uppbyggnad och det var tillräckligt likt för att jag skulle inse det när jag tittade på filmen men nåväl, det var en bra film i vilket fall som helst. 5 jan, 2016 18:10 |
|
Drogo
Elev |
Jag fick höra att Hayden Christensen (som spelar Anakin)
kanske kommer att vara med i nästa Star Wars film! Jag hoppas verkligen att det är som jag hört.
5 mar, 2016 22:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Drogo: Han e ju dödJag fick höra att Hayden Christensen (som spelar Anakin) kanske kommer att vara med i nästa Star Wars film! Jag hoppas verkligen att det är som jag hört. 7 mar, 2016 23:32 |
|
Drogo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Drogo: Han e ju död Jag fick höra att Hayden Christensen (som spelar Anakin) kanske kommer att vara med i nästa Star Wars film! Jag hoppas verkligen att det är som jag hört. Ja, men det kan ju alltid tillkomma tillbakablickar osv.
8 mar, 2016 12:26 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen