Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Princess Tale [PRS]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Princess Tale [PRS]

1 2 3 4 5 6 7
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Aldina
"Vänta! Jag vill dig inget illa!" ropade han efter mig.
Jag stannade.
"Om du så mycket som rör mig..." varnade jag.

18 okt, 2015 19:41

ellisen05
Elev

Avatar


Patricie
Jag somnade.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

18 okt, 2015 19:42

Borttagen

Avatar


Aldina
"Jag lovar. Jag rör dig inte." sa han och betraktade mig noga, innan han flinade.
"God eftermiddag, prinsessan Aldine. Mitt namn är Nilo."

18 okt, 2015 19:52

ellisen05
Elev

Avatar


Patricie
Jag drömde om en stor röd hund som tänkte på crickford den röda hunden.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

24 okt, 2015 21:13

Borttagen

Avatar


Aldina
"D-du kä-känner igen mig?" stammade jag.
Jag väntade inte på svar utan började genast att springa över hustaken iväg från pojken.

25 okt, 2015 10:54

ellisen05
Elev

Avatar


Patricie
Jag vaknade av att tåget stannade. Vi var framme.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

25 okt, 2015 15:00

Borttagen

Avatar


Aldina
Jag hörde tåget rulla in. Det betydde att Patri var här.
Pojken var tätt bakom mig. Jag väntade tills han var riktigt nära innan jag sa ett:
"Förlåt."
och fick honom med ett enkelt tryck att somna in, innan jag fortsatte mot tågstationen.

25 okt, 2015 15:35

ellisen05
Elev

Avatar


Patricie
Jag klev ur och ställde mig och väntade.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

25 okt, 2015 16:14

Borttagen

Avatar


Aldina
Jag fortsatte längs hustaken bort till tågstationen där jag enkelt voltade ner och började leta efter min vän.

25 okt, 2015 18:12

ellisen05
Elev

Avatar


Patricie
Jag såg Aldina springa runt på tågstationen.
" Aldina, här!" ropade jag högt.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

25 okt, 2015 18:34

1 2 3 4 5 6 7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Princess Tale [PRS]

Du får inte svara på den här tråden.