6C ALWAYS NEVER FOREVER (PRS)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > 6C ALWAYS NEVER FOREVER (PRS)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
Flora
- Jag var återigen sviken av Kimberly och Elin. Vem hade frågat hela sommarlovet? Jag. Och vem sa nej? Dom. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 17 okt, 2015 15:20 |
|
Holytail
Elev |
Elin
- Flora reste sig upp och gick ut. Jag kollade frågande på henne. "Flora?" Jag reste mig upp och följde efter. "Hallå??!" Jag tappade henne ur sikte och jag suckade. Men så såg jag att hon var i en annan kupé. Med Katie och Danwin.
17 okt, 2015 15:24 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jillian
- Jag såg Flora gå förbi mig, Timothy, Néo och Isac. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 17 okt, 2015 15:49
Detta inlägg ändrades senast 2015-10-17 kl. 20:21
|
|
Holytail
Elev |
17 okt, 2015 17:32 |
|
JossiMarauder
Elev |
(Jaha juste xD)
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 17 okt, 2015 20:20 |
|
Holytail
Elev |
17 okt, 2015 23:32 |
|
JossiMarauder
Elev |
Timothy
- ”Nån som vill spela?” Frågade Néo och höll fram en kortlek. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 18 okt, 2015 08:48 |
|
Holytail
Elev |
Kimberly
- "Hallå?" Jag hade blivit ensam kvar i kupén. "Jaha.....?" Muttrade jag och reste mig upp. Här kunde jag ju inte sitta alldeles själv.
18 okt, 2015 09:50 |
|
JossiMarauder
Elev |
Isaac
- ”Ja!” Sa jag och Jillian. ”Sjäkvklart” sa Timothy. ”Banka Bäver?” Frågade Néo. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 18 okt, 2015 17:56 |
|
Holytail
Elev |
Jag suckade.
Men så ställde sig Danne upp. "Neo sms:ade! Han frågade om vi ville va med på banka bäver!" Jag skrattade. "Okej!" Men det var innan jag visste vem Neo satt vid....
19 okt, 2015 21:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen