PRS mellan Ripadal och Primrose Granger
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Ripadal och Primrose Granger
|
Borttagen
|
Jag tog ett steg bakåt av tyngden. Han kunde kanske bli min vän trots allt!
Jag log för första gången mot Tandlöse.
8 okt, 2015 19:22
|
|
Borttagen
|
Tandlöse såg på henne och försökte härma det där konstiga på hennes så kallade typ mun och försökte härma det men det såg nog väldigt konstigt ut.
Han gav upp och såg sig on.
8 okt, 2015 19:30
|
|
Borttagen
|
Ett leende spred sig över mitt ansikte. Jag hade kallats freak så länge jag kunde minnas, jag hade inte haft några vänner, men nu hade jag det. Han kanske inte var en människa men det spelade ingen roll. Nu behövde jag inte vara ensam hela tiden!
9 okt, 2015 08:28
|
|
Borttagen
|
Tandlöse såg på henne.
Hon var ju helt okej och inte en som ville honom något illa.
Han satte sig ner och såg på henne med huvudet på sned
9 okt, 2015 09:07
|
|
Borttagen
|
Jag tittade på Tandlöse. Så ståtlig, så vacker.
Jag lade återigen in hand på hans huvud.
9 okt, 2015 10:46
|
|
Borttagen
|
Tandlöse slöt ögonen igen och lät henne hålla sin hand på hans huvud och bara slappnade av i hela sin kropp
9 okt, 2015 11:02
|
|
Borttagen
|
All spänning jag känt innan försvann snabbt.
Jag kunde slappna av med Tandlöse.
9 okt, 2015 17:31
|
|
Borttagen
|
Tandlöse öppnade ögonen och såg sig sedan omkring och lyssnade efter ljud och hörde e små drakarna en bit bort
9 okt, 2015 19:02
|
|
Borttagen
|
Jag lyssnade spänt. Var det fler drakar som lät? Skulle DOM attackera mig?
9 okt, 2015 19:03
|
|
Borttagen
|
Drakarna kom fram och det var de minsta som kom och Tandlöse sprang fram och började buse med de små drakarna
9 okt, 2015 19:18
|
Du får inte svara på den här tråden.