Hej någon som vill rolla
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Hej någon som vill rolla
|
Borttagen
|
" Vilken relation?" frågade Alexia och kollade ner på sina händer.
7 okt, 2015 20:39
|
|
Borttagen
|
Simon blev nervös.
Tänk om hon inte hade samma känslor ändå!!!
Han tittade upp och såg på Alexia
7 okt, 2015 20:41
|
|
Borttagen
|
Alexia kollade upp på sin bror.
" Du kanske borde gå till ditt rum nu" sa hon tyst. Hon visste precis vad han menade men hon nervös att prata om det.
7 okt, 2015 20:43
|
|
Borttagen
|
"Nej. Vi måste få det gjort." han darrade av nervositet men ville verkligen veta hur läget var!
7 okt, 2015 20:45
|
|
Borttagen
|
" Ja jag är kär i dig känslor som jag verkligen inte borde ha" sa Alexia och nu kom tårarna.
7 okt, 2015 20:46
|
|
Borttagen
|
Simon reste sig ur sängen och la sina darrande armar om Alexia. Han var så lättad. De kände samma sak.
7 okt, 2015 20:49
|
|
Borttagen
|
Alexia grät mot Simon.
" Du vet att vi inte kan ha dom här känslorna" grät hon tyst.
7 okt, 2015 20:49
|
|
Borttagen
|
"Jag vet Alexia. Fast om vi håller de hemliga kan vi ha dem... " Simon rynkade pannan
7 okt, 2015 20:51
|
|
Borttagen
|
Alexia kollade på sin bror.
" Får jag sova hos dig inatt?" frågade hon.
7 okt, 2015 20:54
|
|
Borttagen
|
han log glädje strålande.
" Ja det får du älskade Alexia!"
7 okt, 2015 20:55
|
Du får inte svara på den här tråden.