Quidditch på idrotten ^^
Forum > Harry Potter > Quidditch på idrotten ^^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^Ja det var den vi körde också! Hade helt glömt bort reglerna!
30 nov, 2011 12:55 |
|
Thilda
Elev |
Vore kanske nåt att använda när vi ska ha egna lektioner =)
30 nov, 2011 13:49 |
|
prongs
Elev |
haha fett med kul med quidditch!! det vill jag också ha
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 1 dec, 2011 12:52 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Såååååå kul, har inte spelat det mer än i två pauser på quidditch-sm, men då var det kul! ♥
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 1 dec, 2011 18:31 |
|
Salle
Elev |
1 dec, 2011 18:35 |
|
Looney
Elev |
1 dec, 2011 19:25 |
|
Emmy Weasly
Elev |
Vi har också haft det på gympan men då var jag sjuk!! ;( Ich bin krank... XD
1 dec, 2011 19:49 |
|
Borttagen
|
förra terminen hade vi också en sån uppgift på idrotten. Jag föreslog quidditch, men mina lagkamrater sa förstås nej...
2 dec, 2011 14:24 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Vill också.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 2 dec, 2011 14:24 |
|
Borttagen
|
Vi skulle ha spelat quidditch idag men Draken Norberts och min lärare glämde bort det och ingen av oss två mår särskilt bra idag så vi väntar med det tills på tisdag
2 dec, 2011 14:27 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen