[PRS]Ett starkt band
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS]Ett starkt band
|
Borttagen
|
1 okt, 2015 17:45
|
|
Borttagen
|
Hermione suckade. Hon skulle precis börja prata när Harry föll ihop och en märklig kyla spred sig.
1 okt, 2015 20:14
|
|
Borttagen
|
"Vad händer? Harry?" Jag började bli riktigt orolig.
1 okt, 2015 20:16
|
|
Borttagen
|
I samma ögonblick vaknade mannen och fumlade efter sin trollstav.
1 okt, 2015 20:19
|
|
Borttagen
|
Jag började känna mig yr, när jag tittade på all drama.
1 okt, 2015 21:05
|
|
Borttagen
|
Mannen fick fram sin trollstav och skrek "Expecto Patronum". Efter det försvann kylan.
1 okt, 2015 21:08
|
|
Borttagen
|
Även om kylan var borta var jag fortfarande yr.
Det var till och med så illa att min blick blev suddig.
1 okt, 2015 21:16
|
|
Borttagen
|
"Dova!" Sade jag och viftade med handen framför henne.
1 okt, 2015 21:22
|
|
Borttagen
|
Det var faktiskt riktigt svårt att se, men någonting rörde sig framför mig.
"Vad?" frågade jag. Jag ville inte att han skulle märka. Sen försvinner det nog snart.
1 okt, 2015 21:24
|
|
Borttagen
|
"Du sitter och stirrar rätt in i väggen!" Sade jag.
1 okt, 2015 21:26
|
Du får inte svara på den här tråden.