Ris, pasta eller potatis?
Forum > Off Topic > Ris, pasta eller potatis?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
PO-TA-TOES! Boil 'em, mash 'em, stick 'em in a stew!!
17 sep, 2015 23:52 |
|
struts.2
Elev |
PAAAASTTTAAAAAAAAA!!!!
Har aldrig gillat potatis och ris tycker jag är sådär... Men Pasta är superduperunderbart gott! hej hallå 18 sep, 2015 18:05 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av struts.2: PAAAASTTTAAAAAAAAA!!!! Har aldrig gillat potatis och ris tycker jag är sådär... Men Pasta är superduperunderbart gott! Låt mig förtydliga, Hanna. Stekt potatis. Pommes Frites. Potatismos. Chips. 18 sep, 2015 18:07 |
|
struts.2
Elev |
Skrivet av LIA15: Skrivet av struts.2: PAAAASTTTAAAAAAAAA!!!! Har aldrig gillat potatis och ris tycker jag är sådär... Men Pasta är superduperunderbart gott! Låt mig förtydliga, Hanna. Stekt potatis. Pommes Frites. Potatismos. Chips. Okej då men inte kokt potatis! Pommes och pasta är typ lika bra! hej hallå 18 sep, 2015 18:08 |
|
Siiiimooooneeee
Elev |
25 okt, 2015 20:43 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen