Humen Rollplay [PRIVAT Piggelino & J_J]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Humen Rollplay [PRIVAT Piggelino & J_J]
|
Borttagen
|
Oskar såg
och suckar
-Få F då
sa han kort direkt oc hhörde klockan
-hejdå
sa han direkt kort bara och tog sina skaer och gick
Shivas kollade upp och log till emot honom
-tacks
a hon lugnt
-Du var inte som de andra då
sa hon lugnt
28 sep, 2015 17:37
|
|
Borttagen
|
Samina svarade inte ens utan stack bara.
- Oftast är jag väl inte det. Log Philip. Ska vi ses hemma någon gång och fortsätta?
28 sep, 2015 17:49
|
|
Borttagen
|
Oskar flinar och gick bara till sitt skåp och ficade sitt
Shilas tänkte direkt på hans fråga, då hon oftast inte lät folk komma hem till hene hon var rädd på ett vis de skulle dömma henne för hennes mamma so mvar rullstolsbunden efter trafikolyckan.
-Äm visst. blir super vilken dag?
fårgade hon lugnt och plockade tyst undan och henens mobil lös upp av sms, hon kolalde inte ens på mobile då hnnes mobil fånadde aldrig henens intresse
28 sep, 2015 17:50
|
|
Borttagen
|
Samina suckade och gick till sitt skåp
Philip tänkte efter
- Imorgon? Vill du komma hem till mig eller tvärtom?
28 sep, 2015 18:27
|
|
Borttagen
|
OSkar tog sna saker bara
-gör du ditt hemma
sa han till Samina när han kom förbi och gick emot sin kemi lektion
Shilas nickar
-kan vi vara hos dig? har lite jobbigt hemma just nu, måste hjälpa mamam om jag kommer hem pappa ska åka iväg med Logan och fixa så han kan ta vävning efter gymnasiet. shot in the head
sa hojn
28 sep, 2015 18:28
|
|
Borttagen
|
Glöm det tänkte Samina surt när oskar gick förbi
- Sure! log Philip. Kom hem till mig efter skolan imorgon bara!
28 sep, 2015 18:33
|
|
Borttagen
|
Oskar smet in i klassrummet och satt sig tyst och tog fram böckerna och läraren satt igågn dem direkt
Shilas nickar tyst
-dock vet inte vart du bor. kan du inte skriva på facebook du har väl mig där?
frågade hon
28 sep, 2015 18:35
|
|
Borttagen
|
Samina tvekade utanför kemin och sen smet hon ut på skolgården. Det var nyttigt att skolka.
Philip log.
- Jag har alla som inte är koko!
28 sep, 2015 18:57
|
|
Borttagen
|
Oskar antecknar
Shilas flinar
-men vad dumt, så jag e en av de koko eller?
frågade retligt och reser sig tyst och kollade mibile ntyst och suckar, toppen sjukhsuet sen med sin mor för kolla upp armen och henens ben. hon kolade sen på Philip igen
28 sep, 2015 18:58
|
|
Borttagen
|
Samina stack med bussen till köpcentret
- Nej du! Vad du än är så är du inte koko! Jag har dig. log Philip. Vi ses! tillade han och gick
28 sep, 2015 19:12
|
Du får inte svara på den här tråden.