Prs.Remus Granger& GinevaraGranger
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs.Remus Granger& GinevaraGranger
|
Borttagen
|
~Clarie~
"AVD HAR JAG GJORT!?" Frågade jag förrvirrrat i skrattattacken.
17 sep, 2015 18:57
|
|
Borttagen
|
~~remus~~
gick in till allas kupéer och skrek att vi var framme om 3 minuter
17 sep, 2015 19:05
|
|
Borttagen
|
~Kenny~
"Va när gjorde du det" undrade jag och tystnade tvärt i skrattattacken.
21 sep, 2015 19:26
|
|
Borttagen
|
~~remus~~
jag kollade att minna saker var med mig
21 sep, 2015 19:27
|
|
Borttagen
|
~Clarie~
"Va?" frågade jag förvirrat
21 sep, 2015 19:29
|
|
Borttagen
|
21 sep, 2015 19:38
|
|
Borttagen
|
((på tåget och tåget ska typ stanna snart))
21 sep, 2015 19:42
|
|
Borttagen
|
~Clarie~
Jag klev av tåget då den stannade.
24 sep, 2015 19:20
|
|
Borttagen
|
24 sep, 2015 19:21
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ~~remus~~
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Nope!
24 sep, 2015 19:22
|
Du får inte svara på den här tråden.