Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
"åh jag förstår. Det är inget att oroa sig över" sa Danny lugnt fast inombords hade han en aning panik.
"få ner din syster så att vi kan äta middag" sa Danny lugnt
13 sep, 2015 13:05
|
|
Borttagen
|
Caleb fick upp för trappan och knackade på Carolines dörr
" pappa är inte arg på dig kom ut vi ska äta " sa Caleb.
13 sep, 2015 13:09
|
|
Borttagen
|
Caroline öppnade dörren en aning osäkert.
"är du säker på att han inte är arg?" frågade Caroline som sagt började att gå ner för trappan.
13 sep, 2015 13:10
|
|
Borttagen
|
" Hellt säker " sa Caleb och tog med sin syster ner till köket.
13 sep, 2015 13:11
|
|
Borttagen
|
När Caroline kom ner den kvällen så var allting lugnt. Danny var inte arg på henne & de pratade inte ens om Klockan. åren gick 9 år för att vara mer exakt & allting var normalt. Både Caleb & Caroline gick i skolan fast olika förstås.
Caroline Såg mot klockan & log lite grann. Hon gick upp ur sängen & började göra sig i ordning för skolan.
Caroline såg mot Danny som läste tidningen.
"Caroline kom ihåg att inte bestäma några planer i morgon då det är Kusin träff" sa Danny lite osäkert.
13 sep, 2015 13:17
|
|
Borttagen
|
Caleb såg upp och tänkte har redan ett tajt schema imorgon tänkte han. Caleb såg ner på läxhögen och fortsatte jobba.
13 sep, 2015 13:21
|
|
Borttagen
|
" ni får komma hem på en gång efter skolan i morgon.& det blir Sush till m8ddag då" sa Danny. hsn var nervös för att alla Caroline's & Calebs kusiner skulle komma.
13 sep, 2015 13:24
|
|
Borttagen
|
" Hm får fixa om schemat lite " mumlade Caleb medans han skrev svar på några matte tal. Han började sedan att rätta.
13 sep, 2015 13:26
|
|
Borttagen
|
Danny såg mot sina barn.
" tror ni på utomjordingar? " ftågade Danny osäkert
13 sep, 2015 13:32
|
|
Borttagen
|
" Klart jag inte gör " sa Caleb bestämt han trodde inte på övernaturliga saker som utomjordingar. Han såg inte upp från matteboken då han sa det.
13 sep, 2015 13:34
|
Du får inte svara på den här tråden.