Fantasy. prs. Remus Granger
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Fantasy. prs. Remus Granger
|
Borttagen
|
~adrr eri~
"jag kan gå själv" väste jag.-.
"stilla jag såg något" sa jag vaksamt
11 sep, 2015 20:58
|
|
Borttagen
|
~Dinai~
Jag stannade och lyssnade.
11 sep, 2015 21:02
|
|
Borttagen
|
~adrr eri~
"falsk alarm"sa jag
11 sep, 2015 21:04
|
|
Borttagen
|
11 sep, 2015 21:06
|
|
Borttagen
|
~adrr eri~
"ska vi gå till ditt rike igenom mörkveden" sa jag
11 sep, 2015 21:10
|
|
Borttagen
|
~Dinai~
Jag nickade ivrigt.
11 sep, 2015 21:11
|
|
Borttagen
|
~adrr eri~
"Vill du gå först" sa jag lamt
12 sep, 2015 17:13
|
|
Borttagen
|
~Dinai~
Jag nickade och började gå.
12 sep, 2015 17:14
|
|
Borttagen
|
~adrr eri~
"vad tror du kommer att hända om de ser mig" sa jag hastigt.
12 sep, 2015 17:17
|
|
Borttagen
|
~Dinai~
Jag ryckte på axlarna.
"Det får vi väll se", sa jag bara.
12 sep, 2015 17:19
|
Du får inte svara på den här tråden.