Roll med GinevaraGranger
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll med GinevaraGranger
|
Borttagen
|
Jag ägnade mig åt maten medan dem satt och snacka.
13 sep, 2015 18:21
|
|
Borttagen
|
Jag satt och pratade med de nya tjejerna under middagen men började undra varför Diana inte deltog i samtalet. "Jag får prata med henne lite senare" tänker jag.
13 sep, 2015 19:13
|
|
Borttagen
|
Tillslut hade maten ersatts av desserter.
13 sep, 2015 19:15
|
|
Borttagen
|
Tillslut så var middagen slut och vi kunde gå upp till tornet.
Jag tog med mig Diana avsides till en korridor som nästan var helt tom.
13 sep, 2015 19:21
|
|
Borttagen
|
"Vad är det?" frågde jag.
13 sep, 2015 19:41
|
|
Borttagen
|
"Hur e det? E det okej om vi e med de nya tjejerna?" undrade jag.
14 sep, 2015 19:46
|
|
Borttagen
|
"Va?" frågade jag. "Ehm, ja, fint, helt Okej!" sa jag snabbt.
14 sep, 2015 19:48
|
|
Borttagen
|
"Alltså det är helt lugnt om vi inte är med dem.Så bara om du vill" sa jag och började bli nervös över hennes kort svar. Hon brukar inte vara så nervös när det bara är hon och jag.
16 sep, 2015 20:13
|
|
Borttagen
|
Jag kollade på henne.
"Ehm jo, helt okej!" sa jag.
16 sep, 2015 20:18
|
|
Borttagen
|
"Okej, säg till om du inte vill bara." sa jag och nickade.
16 sep, 2015 20:28
|
Du får inte svara på den här tråden.