PRS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kid
Elev |
"Okej", svarade hon. "Ska jag följa med eller...?"
7 sep, 2015 20:58 |
|
Borttagen
|
Jag kollade på henne.
"Om du vill", sa jag. 7 sep, 2015 20:58 |
|
kid
Elev |
"Gärna", svarade hon och log.
7 sep, 2015 20:59 |
|
Borttagen
|
Jag log och hopade av. Jag skynda mig mot uppehållsrumet.
7 sep, 2015 21:01 |
|
kid
Elev |
Alexis följde efter.
"Ska vi gå till köket och ta med mat? Det är ju nära", sade hon. 7 sep, 2015 21:02 |
|
Borttagen
|
Jag nickade. Vi kom in till köket där husalerna var. Jag log svagt.
7 sep, 2015 21:04 |
|
kid
Elev |
Efter att ha proppat fickorna fulla med pajer och annan mat gick Alexis och Diana till sällskaprummet.
"Vad skönt att vara tillbaka", sade Alexis och satte sig ner i en fåtölj. 7 sep, 2015 21:44
Detta inlägg ändrades senast 2015-09- 7 kl. 21:47
|
|
Borttagen
|
"Ja", mumlar jag och tar fram en paj.
7 sep, 2015 21:46 |
|
kid
Elev |
Alexis började äta.
(alltså vad ska hända? Ska de bara gå ut året eller? Blir liksom tråkigt efter ett tag om vi inte har en fast handling) 7 sep, 2015 21:48 |
|
Borttagen
|
(Ingen ricktig ide just nu, om du har en ide så kan vi uggla om det
Jag kollade på henne och suckade. Inte åt henne utan åt hur året skulle bli. "Vi kommer ha massa plugg i år", sa jag helt ointressant. 7 sep, 2015 21:55 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen