PRS mellan Remus Granger & Hermone P
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Remus Granger & Hermone P
|
Borttagen
|
Lou
Vi sätter oss längst fram och pratarlite tyst tills läraren harstängt tbn dörren.
6 sep, 2015 09:59
|
|
Borttagen
|
Isak
Läraren starata lektionen.
Nå vad hittar vi på ikväll? skrev jag till Nicklas.
6 sep, 2015 10:01
|
|
Borttagen
|
Lou
vi jobbar på bra.( 0 insperation.....)
6 sep, 2015 10:02
|
|
Borttagen
|
Isak
"Så, varför sjönk Wasa?" frågde läraren
"För att kungen inte var där!" sa jag och flinade.
"Det var inte det som va..."
"Nej kungen var inte där vilket gjorde att skeppet vägde mindre!"
"Nej..."
"Vadå var inte han tjock?"
6 sep, 2015 10:05
|
|
Borttagen
|
Lou
Jag suckar och himlar med ögonen. Att de alltid ska var så töntiga.
6 sep, 2015 16:22
|
|
Borttagen
|
Isak
Jag såg Lou himla med ögonen och sucka. Jag flinade åt henne.
6 sep, 2015 20:39
|
|
Borttagen
|
Lou
Jag såg att Isak flinade på mig och ignorerade honnom.
9 sep, 2015 18:06
|
|
Borttagen
|
Isak
Skolan tog slut efter en oändlighet. Jag gick ut och invänta mina kompisar.
"Så det blir donken va?" fågade jag. Med 'donken' mena jag såklart McDonalds
9 sep, 2015 18:10
|
|
Borttagen
|
Lou
Jag går ut och ser Isak stå där. Jag tar en omväg och går över nästan halva skolgården.
9 sep, 2015 18:12
|
|
Borttagen
|
Isak
"Japp!" sa Ruben. Vi styrde våra steg mot centrum. På vägen dit såg jag Lou.
9 sep, 2015 18:13
|
Du får inte svara på den här tråden.