Rolla med mig:D Fall inte
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla med mig:D Fall inte
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DessDraw
Elev |
Ja!
♬ⒹεⓢⓈᴅℝαω☯ 23 aug, 2015 18:32 |
|
Borttagen
|
Okej, vem?
23 aug, 2015 18:32 |
|
DessDraw
Elev |
Jag håller på med en uggla nu
♬ⒹεⓢⓈᴅℝαω☯ 23 aug, 2015 18:34 |
|
Borttagen
|
Toppen!
23 aug, 2015 18:35 |
|
Phosho
Elev |
H@nna ville gärna vara med och rolla som k1!
Hon kommer med en mall senare! ♥ Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that? 23 aug, 2015 18:43 |
|
Borttagen
|
Har ni K1?Annars kan jag vara den!
23 aug, 2015 18:47 |
|
Phosho
Elev |
H@nna är redan k1, men vi kanske kan ha en K2? Det skulle ju vara roligt!
Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that? 23 aug, 2015 18:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Phosho: H@nna är redan k1, men vi kanske kan ha en K2? Det skulle ju vara roligt! Vist för jag vill ROOOLLLAAA! 23 aug, 2015 18:50 |
|
Phosho
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Phosho: H@nna är redan k1, men vi kanske kan ha en K2? Det skulle ju vara roligt! Vist för jag vill ROOOLLLAAA! YAAY Det är säkert ok för de andra, fixa en biografi så är du med! Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that? 23 aug, 2015 18:51 |
|
DessDraw
Elev |
Jag kan fixa en K2 nu
♬ⒹεⓢⓈᴅℝαω☯ 23 aug, 2015 18:52 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen